Sponsrad video och sponsrat inlägg - Parken Zoo

Åh snart är det vår och vad passar då bättre än att åka till Parken Zoo Har man barn så är det en väldigt uppskattad upplevelse. Jag tänkte ta med min lilla familj dit nu till våren då det bara är ca 80min från Stockholm. Rekommenderar alla att köpa "parken passet" då både entre och nöjespark ingår. Barn under 3år kostar inget i betalande vuxens sällskap. Kolla denna söta lilla video med 2 tjattrande lemurer.
Här finns massor att göra för både stora och små titta på många olika djurarter eller besök barnens körskola som var förra årets nyhet. Karuseller och radiobilar gillar ju dom flesta barn. Och Zoo-expressen är en guidad rundturståg som man kan åka och få veta massa saker om alla fantastiska djur som bor på anläggningen. Jag har själv massa minnen från när jag var liten och besökte parken Zoo med mitt dagis det var jätte kul. Har ni besökt Parken Zoo i Eskilstuna? eller har ni planer på att ta med barnen dit? Gör ett besök och ditt barn får garanterat roliga och fina minnen för framtiden.
 
 
 
Sponsrad video och sponsrat inlägg
djurpark parken zoo - parken zoo - sponsrad video - sponsrat inlägg - sponsrat inlägg parken zoo
2
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh, dit skulle jag vilja åka! Har bara varit i Borås Djurpark en gång när jag var liten. Men skulle gärna vilja åka till dem alla!

MADDISENJ.SE

Har inte varit där på många år men nästa år får vi nog skaffa säsongskort då lillan är över ett år :)