Kokoskladdkaka med chokladganache

Bakade en underbart god kaka idag.
Klädde på barnen och gick ner på mannens jobb där vi bjöd både personal  och boende. 
 
 
Några boende tjoade i korridorerna att detta var den godaste kaka dom ätit. 
Personalen ville ha recept. 
Jag hittade receptet hos http://cakebymary.blogspot.se/2015/10/kokoskladdkaka-med-chokladganache.html
 
Detta var bland det godaste jag ätit utan tvekan. 
Glädjen i dom boendes ögon var obetalbar. 
Detta kommer jag göra om. 
 
 
kokoskladdkaka
3
gizze

Det låter supergott...men äter du mjöl nu? Trodde du slutat ?
Ha en fin kväll KRAM

Svar: glutenfritt mjöl. så detta blev rena lyxen. ingen gluten ingen laktos, jag är inte gravid svullen i magen längre varje dag. mår kanske lite bättre men fortfarande väldigt dålig.dul de leche blandat med kokos som fyllning. ummmmm. kraaaam min vän
Yasmine mamma till Dennis och Angelina

gizze

Tänkte väl...så kort tid haha...du ska se att det blir bättre! Kram

gizze

Ps Dulce d leche är ju mjölk...bara en tanke