1 Augusti

Idag har vart en sådan där trötthetsdag som vi alla har ibland.
Sover uselt och värmen gör det inte lättare trots öppna fönster.
Startade dagen med en god frukost för sedan kom min mormor som passade barnen medans jag fixade tvätten i tvättstugan. älsklingen min var på gymmet.
När han kom hem bar jag upp tvätten och mormor kunde åka hem.
Sedan bar det iväg till Ica för att posta paket och sedan hem för att fixa lunch tur nog behövde jag bara värma på rester från igår (hemma gjorda köttfärsbiffar och potatis med världens godaste gräddsås med lingonsylt).
Fixade lite blåbärs smoothie innan älsklingen gick iväg på jobb.
Angelina ville inte sova middag idag, så vi gick ut och lekte. kändes som det bästa när hon använde mig som en klätterställning.
Sedan ville Dennis att jag skulle göra matte tal till honom och det fixade han galant.
 
Nu har barnen lagt sig och sover nog redan. Imorgon laddar vi för mamma fika.
 
 
 
 
 
 
 
3
åsa i åsele

Kul att Dennis vill räkna :) han är duktig <3

Sarah

De e jobbigt när de e så varmt inne att man inte kan sova :/

Kram

Anna Paulsson

Håller med, det är jobbigt att sova när det är varmt. Gott med smoothie. Duktig Dennis är. Kram