Dennis börjar första klass

Han gör mig så stolt.
Och idag var det en milstolpe i både hans och mitt liv.
Riktiga skolan börjar och jag har haft honom hos mig i över 6år - 6 underbara år.
Han har vuxit så mycket, den där lill - gamla killen som nu är en skolpojke med massa egen vilja, nu börjar livet med läxor och en massa annat roligt.
 
Igår frågade jag honom om han var pirrig i magen. men nej då. Att börja första klass hade han längtat efter så länge. och sina kompisar såklart.
 
Jag har faktist också längtat efter denna dag, nu sätter vardagen igång igen och det känns fantastiskt.
Vi har massor att se framemot.
 
Önskar Dennis all lycka med skolan och allt han åtar sig. Min älskade stora lilla kille.
 
4
åsa i åsele

Helt galet att Din lille kille blivit skolpojke redan... jag har ju hängt med Dig under några år å Dennis har ju alltid var varit en fin grabb,
han måste ju vara sällsynt duktig och bästa storebror åt lilla Angelina.

Får jag fråga... har Du kontakt med Dennis pappas familj,
träffar Dennis sin bror och övrig släkt?

kram

åsa i åsele

Tack för att Du svarade på min fråga <3

Självklart är Tommy pappan, någon annan pappa har ju inte Dennis å Tommy verkar ju vara toppen.

Galet när familj börjar bråka vid sjukdom/dödsfall,
känns ju inte bra, men ibland verkar det ju bli så, tyvärr.

Skönt Ni har kontakt med Mickes bror,
kan vara bra för Dennis när han blir äldre å funderar över sitt ursprung.

kram

Anna Paulsson

Spännande med första skoldagen, det fixade han säkert galant. Är en speciell känsla när d börjar skolan, de blir så stora de små❤️ kram

Anna Paulsson

Spännande med första skoldagen, det fixade han säkert galant. Är en speciell känsla när d börjar skolan, de blir så stora de små❤️ kram