Fredag & helg

Äntligen fredag
vilken härlig vecka det har vart, högsommar värme ute och Dennis har gjort första skolveckan klar.
Han trivs som fisken i vattnet i skolan och med lärarna.
 
Min roliga fredag bestod av en morgon fika med Jenny och sedan hem för att städa innan jag sprang iväg för att hämta hem Dennis.
Direkt när vi kom hem så kom mormor och gammelmormor och jag han precis ordna lite paj med vaniljsås till fikat.
Sedan blev det en timmes utelek.
 
Nu är det matlagnings time och barnen leker för fullt.
 
Sedan ska jag lova er att pyjamasen åker på och täcket fram och så bäddar jag och barnen ner oss för mys i soffan.
 
Återstår bara att önska er alla en fin helg.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
barnfotografering - barnporträtt
2
JUNITJEJ

Vilken mysig fredag!

Anna Paulsson

Vilken härlig helg. Så skönt att Dennis trivs i skolan och mår bra där. Visst är detta väder härligt. Kram