Hyra stuga och paddla kanot är sensommar mys med kompisen

Igår åkte jag och en god vän iväg och hyrde en stuga för en natt.
En mycket trevlig liten tur.
Vi började med att paddla kanot vilket var jätte mysigt.

När vi kom tillbaka till land var vi hungriga och tände grillen.
Matlusten varade inte särskilt länge då det kom en bil till stugan breve oss.
3 st äldre klev ur bilen ´medans tanten som körde klev ur bilen gick upp på våran garageinfart där vår grill stod . hon försökte flytta den och brände sig, vi i frågasatte vad hon höll på med där vi satt precis breve och åt. då sparkar hon upp vår grill på gräsmattan. och återgår till bilen och kör upp och parker på våran bil parkering. när hon helt plötsligt hör sin man och det andra paret säga du har nog parkerat på fel uppfart.
Jasså säger hon och bakar ner.
 
Här har vi liksom skrikit på tanten vad fan hon håller på med när hon sparkar våran grill utan att svara oss och varför hon kör upp på våran infart.
Jag lovar er att hon fick en utskällning av mig och när jag säger att hon förstört hela vår grillning , vi har ju inte ätit klart då svarar den 70 åriga tanten ..
 
och????
 
Först hade hon inte sparkat på den. hon bad inte om ursäkt.
Jag sa du är väl för helvete äldre än 30 och måste kunna öppna munnen och prata... jo de är jag ju svarar hon.
då må man ha lite mer i huvudet.
 
Tant jäveln kunde utan problem fått stå på vår uppfart men man sparkar inte sönder någons grill. och nu var det inte ens svårt att se att den tillhörde oss.
Och hade hon haft något i skallen skulle hon ju öppnat munnen och bett oss ta bort grillen om hon trodde att det var deras parkering.
 
Och äldre som så många gånger klagar på yngre. dom är inte ett dugg bättre.
 
Dom bad inte om ursäkt , men de andra paret och hennes man skämdes som tusan, dom vågade knappt möta våra blickar. den ena mannen sa jag får be om ursäkt i hennes vägnar.
och dom fick en klagan på sig av dom som hade stuguthyrningen.
 
Sedan blev det massage och film i sängen.
 
Kvällen var toppen mysig.
 
Dock inte natten för jag var så magsjuk att jag inte sov en blund. men så är det ju med min tarmsjukdom.
kramper och illamående.
Så åkte hem lite tidigare imorse efter en sömnlös natt.
 
Men gårdagen var bara bäst med min fina vän.
 
 
 
 
 
 
camping - nickabadet
1
Anna Paulsson

Nä men fy, vilken otur ni hade att råka ut för en sån tant. Usch, låter ju inte klokt, hon kanske var sjuk. Skönt ändå att få umgås med sin vän. Ogillar att du var sjuk. Hoppas att du mår bättre nu❤️