Lördags fika med Nick

Idag skulle vi åkt till simhallen med barnen.
Men både torvalla och farsta var stängda idag och jag kände inte för att åka till Eriksdalsbadet idag efter att jag igår kväll var på akuten med örat, men nu har jag fått antibiotika mot öroninflammation och inflammation i hörselgången så mår redan mkt bättre.
 
Skickade iväg älsklingen med Nick för att spela badminton , sedan möttes vi upp alla för en fika i centrum.
Nick är PT på vårat gym och driver även en mammagympa för nyblivna mammor.
Ska ta en dag och berätta mer för er om Nick - han säljer väldigt bra filmer som får igång dig att börja träna efter födseln.
med bra övningar och hur man tränar rätt och hur man stärker upp bäckenbotten igen.
Ja dessa filmer är kalas. kanske har jag läsare som är intresserade utav detta?
 
 
 
 
mammagympa - mammagympa.se - pt Nick
1
Anna Paulsson

Det hade jag varit intresserad av även om det är snart 5 år sedan som jag fick barn. Hoppas ni får en bra måndag. Kram