Sponsrad video P&G Thank You Mom - Rio 2016 Olympic Games

Denna video är en fantastisk fin hyllning till alla mammor
för visst är det så att bakom alla stjärnor alla starka män och kvinnor  så ligger oftast en stark mamma i bakgrunden som har stöttat och funnits där i alla lägen i medvind och i motvind.
 
 
 
 
 
Som mamma själv känner jag att man blir lite som sin egen mamma på något vis.
Ens mamma står ju alltid vid ens sida och är ofta den som står en närmast.
Jag kommer alltid finnas där för mina barn. kommer stötta och in i det längsta göra allt för att dom ska få vara lyckliga. Trösta i dom stunder då det behövs.
Finnas där för att lära dom rätt och fel och för att vägleda dom i livet.
 
Mina barn ska växa upp med vetskapen att dom alltid kan komma till sin mamma vad det än gäller.
Vill dom prata kommer jag lyssna.
Kommer helt enkelt att göra allt jag bara kan för dom vilket tid på dygnet som helst.
 
En mammas kärlek är villkorslös äkta och helt obeskrivlig
 
Tycker alla starka underbara mammor som kämpar för sina barn är värda en hyllning
 
Tack till min egen mamma för att du är fantastisk och helt underbar
För allt du gjort och i dom svåra stunder då du bara funnits där.
 
Vi borde hylla våra mammor och givetvis även pappor oftare än vi gör.
Bakom en stark individ står dom där starka föräldrarna som vi kanske borde visa lite uppskattning.
 
Nu hyllar vi alla fina starka mammor. Tack för att ni alla finns
Ni är fantastiska
 
It takes someone strong to make someone strong. This summer, as we celebrate the world’s athletes at the 2016 Olympic Games,
let’s not forget the person whose strength inspired them along the way: Mom. Thank you, Mom
 
Sponsrat inlägg