Får aldrig nog

Här kommer lite nya bilder på barnen från idag
 
Idag när Dennis var i skolan träffade jag min mormor för att överlämna lite tulpaner och en alla hjärtans dag ask med gele hjärtan. Hon blev väldigt glad.
Letade även alla hjärtans dag presenter till dom små men hittade bara till Dennis.
Sedan var det dags att hämta hem grabben från skolan.
Vi har hunnit leka, fota, se en film tillsammans, läsa, städa, dansa till Smurfhits, och ätit middag.
Ja vi har haft en rolig dag tillsammans.
 
 
 
 
 
7
ullie

nä ja vet hur det e man kan inte sluta ta bilder på de små . Här går det bra med tjejerna men en del vet inte ens att ja har en prins han vill aldrig vara med mera. får till en bild bakifrån då han varken ser att ja tar den eller sätter in den här ha ha

fin tisdag vännen nu kojsa här natti kram

Helene

Så härliga dom är! Fina bilder! :D

anna

Vilken härlig dag :) Fina barn ni har <3

MADDISENJ.SE

Så himla söta :D

Annika

Hej vännen!
Länge sedan. Så fina barnen är!!! Söta. Hoppas allt bra med er. Tänker på er då och då. Är inte liks aktiv på min blogg längre lyckligmamman.blogg.se som tidigare och det beror på att jag gått över till ny bloggportal på Nouw.
Kom gärna in och lämna ett litet avtryck och hoppas du vill fortsätta följa mig där.

Kram

Geddfish

Jättesöta barn, som vanligt. Njut av småbarnstiden!
Mitt yngsta barnbarn är nu 2,5 år.
Lördagskram ♥