Torsdag

Hej Hopp kära vänner.Har knappt hunnit blogga på senaste.Dagarna har vart fullt upp med läkarbesök, träffa olika mammor och barn och givetvis alla dessa (MÅNGA) fikastunder. Veckan har vart bra och gått väldigt snabbt. det är väl för att man är aktiverad från tidig morgon till sen kväll.Gjorde en koloskopi på sjukhuset i måndags (vid min magsjukdom) så gör vi den minst 1gång per år. Men nu hade det gått minst två år för att jag vart gravid, ammat mm.Man såg tyvärr att tjocktarmen var väldigt röd så man valde att ta vävnadsprover.Så nu väntar man på svar. och då jag haft extra mycket ont senaste månaderna så finns en liten oro hos mig.Eftersom blödningarna också blivit mer - så vill jag få en noggrann utredning.Imorgon är det fredag och jag längtar. Hoppas att jag och mannen ska hinna med en lunch tillsammans innan vi ska gå och hämta Dennis på skolan.Men nu ska jag förbereda middagen blir panerade kyckling schnitzlar med potatis gratäng idag och kokta grönsaker.Ha en fin dag



1
anna

Ja det är fullt upp på veckorna. Vad bra att de tog prover och verkligen kollar upp det. Hoppas att du mår bra. Kramar