Sponsrad Video - Lufthansa En oskyddad date med solen

Här i Sverige har vi haft några riktigt kalla dagar i januari månad.
Och ni har säkert skottat både snö och slask från bilar och tak runtom i vårt land.
Vi alla har vart med om tåg som står still pågrund av kylan. Ja är vi inte trött på kylan och eländet nu.
Låt värmen och våren komma till oss.
 
Börjar känna mig lite blek och trött så fort solen tittar fram står man ju med ansiktet och sträcker sig upp mot solens strålar.
Ett snabbt möte med solen som lika fort försvinner. och ja helt oskyddat också.
Så här års drömmer jag om en utlandsresa och ja vi kommer ju snart åka iväg så jag har lite att glädja mig till.
 
Lufthansa har skojat till det i sin senaste kampanj för frostbitna nerkyllda Skandinaver och säger att vi behöver resa med 100 % Unscreen...
 
 
 
Jag längtar just nu efter en varm solresa skyddad eller inte? 
nä jag är noga med smörjning i solen speciellt när den gula bollen ligger på som mest.
För jag älskar att ligga i solen. men jag är trots det noga med att inte bränna mig.
 
Ska du inte ut och resa?
Då passar produkten i klippet dig perfekt, den ger ju inget skydd mot solen och vem behöver skydd mot något man inte märker av?
 
nä ..... boka en resa istället
 
Sponsrat inlägg men mina egna ord och tankar om klippet.
 
 
 
 
 
 
lufthansa