Måndag

Vaknade av skrik från barnens rum imorse.
Dennis ropar mamma Angelina blöder.
Sängen var blodig , hela tröjan likaså och liksom en pöl av blod i lakanet. det rann längs munnen och på mig när jag lyfte upp henne.
Kollade alla tänder och dom satt fast men ett ordentligt jack i tungan hade hon.
Slutade dock att blöda rätt fort sen, men tungan kommer nog svullna upp rejält. Så vi får ha koll på det här hemma.
Så idag blir det bara välling och kall glass (skulle hålla oss flytande)
 
Troligen har hon hoppat runt i sin säng och fallit och bitit sig ordentligt...
 
Vi tog en tur till centrum så barnen fick glass...
Angelina älskar glass så hon åt både sin egen och rätt mycket av storebrors glass också.
Men han matade lillasyster och sa klart du ska få glass du är ju sjuk nu när du har ont i tungan.
 
Så snälla och goa. Och igår när Dennis kom hem från mormor kunde dom inte sluta att kramas.
Dennis fick nog 10 kramar och 2 pussar - det är syskon kärlek det.
 
 
 
 
 
2
åsa i åsele

Men OJ stackars liten,

Du... nu ser jag att Angelina har lite hår :)
Jag lovar jag ska sluta fråga om hennes hår nu ;-)

Dennis är en fin storebror, omtänksam.

kram

Anna Paulsson

Aj, stackars liten. Skönt med mkt glass att kyla ner tungan med. Kram