Västerhaninges nya Mini bagare

Idag fick Dennis vara med personalen på PausBagarstuga och baka.
Han fick sin lilla dröm uppfylld att för en stund jobba som bagare och vara med och se hur det går till på sitt favorit bageri.
 
Nu är han rätt säker på att det är just en bagare han vill bli. Han fick baka bullar och jag kan lova er att det var dom godaste jag ätit och Dennis var en mycket stolt sex åring.
Alla var så snälla sa han och dom skojade massor med mig.
 
Han berättade allt han fick prova på i köket och jag fick visa en kund var bakelserna fanns.
 
Ja när jag blir stor är det på Paus jag vill jobba säger han och nästa gång ska jag få vara med och baka en tårta. För där är alla så snälla.
 
 
 

 
 
 
 
 
bageri paus - bageri paus västerhaninge - mini bagare - nästa stjärn bagare - pausbagarstuga
1
åsa i åsele

Men så himla kul för Dennis,
så snäll personal som lät honom hänga med å få en inblick i bakandet :)
Jag förstår bullarna smakade extra goda :)
kram