Dagen före midsommar

Igår var jag på akuten och fick bekräftat att jag dragit på mig streptkocker så nu får jag käka pencilin.
Trött i kroppen och ont som fan men lycklig och glad ändå. Lite jobbigt dock att knappt kunna prata då stämbanden är så infekterade.
 
Idag fick det bli en liten familje fika på paus uteservering.
Barnen åt glass , vilket är givet nu på sommaren.
 
Sedan handlade jag inför midsommar, älsklingen åker till Norge för att jobba över helgen så jag och barnen ska ha en lugn midsommar hemma och baka tårta och äta lite gott. Doktorn har ju givit order om att jag ska ta det lugnt i minst en vecka.  Lite svårt då jag älskar att göra saker. Men men.
 
 
 
 
3
åsa i åsele

Så himla synd att Du blev sjuk så här till Midsommar,
tur Du fick snabb hjälp å förhoppningsvis hjälper penicillinet fort.

kram

JUNITJEJ

Krya på dig! Hoppas du får en fin midsommar ändå!

Anna Paulsson

Ta det nu lugnt och vila så att du snart blir frisk. Kram