Sponsrad video - Hitta lyckan i en kanelbulle hos oss du också!

Kanelbullar är himmelskt gott det vet vi alla. Och snart är kanelbullens dag på intågande exakt datum är 4oktober.
Pressbyrån har nu skapat Lyckobullen som fram tillsdess säljs i alla deras 300 butiker.
Underbart tycker jag.
se denna super härliga lilla video från t centralen i Stockholm - den får alla fall mig att bli varm i kroppen.
 
 
 
 
 
Visst är det härligt att få ett budskap , kanske ett riktigt lyckobudskap väntar dig.
Jag kommer absolut att köpa mig en bulle på pressbyrån för att se vad som väntar just mig.
Tycker detta var en kul grej och ett budskap är alltid kul att få.
vem vet vad som väntar dig eller mig.
 
Säger du nej till en kanelbulle? vem gör det.
 
Nu har just du chansen att vinna ett presentkort värt 1 000 kronor på Pressbyrån.
Gör bara en instagram film om budskapet i just din bulle.  Det allra bästa bidraget vinner ett presentkort på 1 000 kronor på Pressbyrån...
 
Vem vet kanske man får sitt budskap uppfyllt.
 
Alla tävlingsbidrag måste vara taggade med #lyckobulle och ditt Instagram-konto måste vara öppet för att du ska kunna delta.
 
Är du på?
 
Sponsrat inlägg