1+1

det är vi och jag älskar dig mer än allt i livet.

32
jossan

okej :) ha en mysig kväll då <3

kram

Evelina

jasså du kollar på det :p jag har kollat på NCIS och nu kollar jag lite på The mentalist samtidigt som jag sitter vi datorn :)

kram

Anonym

sv: okej! vad tyckte du om de då? jag ska kika på de nu =)

AK

Yes it was :) Allt bra med dig då?

Olessia

jag mår bra, sj?

Melina

sv:ja,toppen här själv?

malla

love this pic

freja

jag slappar med! :) ska snart gå och mata min dotter.. hun börjar bli lite hungrig tror jag :)

JULIA BENGTSSON

sv: idag har jag en lugn dag, ör hemma och sjuk så jag har slappat hela dagen och det ska jag fortsätta göra också, ska plugga lite också ;) själv?=)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

aww så fint och mysigt det såg ut =)

JENNIE'S HUMOR

Fan vilken cool blogg du har! :)







HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



Paula

Fiin blogg! Gå gärna in på min och min kompis blogg, & Kommentera om du vill :)



http://whitecandy.blogg.se

Melina

sv:härligt,nej ingenting speciellt :)

ha en rba kväll!

Olessia

idag har det varit skola och pluggat, sj?

AK

Vad mysigt :) Ha en bra dag!

Nanna

myyyys! :)

Hur är allt med dig tjejen?

Gjort något kul fotojobb på sistone?

emma härnqvist/perfektion

åh så härligt, vart är ni på bilden?

Emelie

Hehe okej, va trevligt, jo det e samma för mig :)



Kramis

Anki

Ja, Yasmine man ska visa varandra ömhet, kärlek och respekt! Vi vet aldrig vad morgondagen för med sej!

Kärleken behöver näring, ge och du får tillbaka!

Jag har följt din blogg länge och jag ser vilken underbart mogen tjej du är och hur du prioriterar kärleken högst av allt!

Vårda kärleken det är den högsta skatt vi har!



Kram Värmlandstanten

Fittanfes

Underbar blogg och fina bilder!!

Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D



Trevlig helg önskar Fittanfes

Snyggast Blogg

Snygg Blogg :) Du borde skicka in den till http://www.snyggastblogg.se och tävla om att bli Månadens snyggaste blogg!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

här har vi också fint väder =) jag jobbar och ska ut med älskling ikväll

Jenilita

Hej gumman!! hoppas allt e fint! Tack ja jag e jätte nöjd med den!! Ja vet inta va ja ska göraikväll hehe den e 5 på morgonen i vegas typ ni e 9 timmar före hehe men ja ska allt gå och nana strax har inte sovit ännu ju!! hehe Ta hand om dejsötnos!

bamsekram

Melina

sv:idag vart de lite shopping med mina närmasta vänner och ikväll blire mys ,själv?:)

JULIA BENGTSSON

sv, Jadå nu mår jag bra =) hur är det ed dig idag då?=)

AK

Japp det är precis vad jag ska göra nu :) Ha en bra dag!

Emelie

Tack så mycket, å hoppas du också får en kanoners dag :)



Kramis

snyggast blogg

Hej! Din blogg finns nu med på sidan :)

Tips: Lägg upp en länk på din blogg och be dina läsare att rösta

emily

åååh.. vad fint..!

matilda

kärlek är det finaste som finns, äkta kärlek mellan två människor som älskar varann lika mycket :) hihi

sommarungarna!

Hejsan sötnos!

Hur är det med dig ?

KRAMAR och hoppas att du har lika fint väder hos dig som vi har här! :)

matilda

Sv: Ikväll är det fest för min älskades lillebror! Själv?

Ha en strålande awesome dag! :D