Gott nytt år

Snart dags att åka och handla lite tänkte göra en chessecake, innan vi far till en annan familj här i närheten vi ska vara där vid 7 tiden och sen väntas nyårsfirande och middag.
Längtar till 12-slagets nyårs kyss.
Uppdaterar med bilder senare kraaam

Lillskrutt har fått kläder från min gudmor från finland
____________________________________________________________________________________________

Nu har vi kommit hem efter en trevlig middag hos några vänner.

Minsta flickan trodde Dennis var en docka.

Middag *mums*

Jag och Kristina

Vår nyårskyss *ummmm*

Älsklingen rider på raketen

 

35
unique

Gott nytt år på Er

Malin

Gott nytt år, nu är jag ett steg närmare min bebis, nu är jag snart inne på rätt år. Hoppas ni får ett underbart nyår, vi ska mysa med familjen här på landet i snön =)

Kram Kram

Alexandra

Vi ska ha Nyårsfest här hemma. Önkskar dig en toppen kväll & GOTT NYTT ÅR!

Massa kramar

Nanna

GOTT NYTT ÅR!

Hoppas att 2010 blir världens underbaraste år för er! Önskar er massa lycka, skratt och kärlek!

Puss o kram Nanna

Linnéa

Tack, och gott nytt år till dig med ;)) kram

smäm

vilken söt en!

Anki

GOTT NYTT ÅR till ER alla



Kram

♥ HelloNicki

Heej söta NI! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

♥ HelloNicki

Heej söta NI! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

Mamma

GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla tre. puss puss.

Sanna

Vilken tjusig dress!



Gott nytt på er och hoppas vi ses snart! :) kram

Michaela / Foto & Webbdesign

svar;



vill önska mina söta läsare en god kväll och ett gott nytt år! hoppas din kväll blir bra och ta det lugnt!



kramar

Mamma

Jaa du ,är det inte käpphästar så är det raketer du rider på .

Anna

Smyger in här och önskar dig och din familj en riktigt God fortsättning....



kram

Jenlen

Hoppas du hade en bra kväll igår & att du får en bra start på detta året! Ser att det blev en liten kille föresten , va söt! Grattis söta du fina bilder du lagt upp!

Kram

Anonym

tack desamma!!

Nathalie

Tack <3

Allt bra med dej idag? :P

Adina

sv: Tack desamma :)

Fin blogg !

Nathalie

Just nu gör jag inte mkt, uppdaterade precis bloggen. :P

Lisa

hej gumman!

ni verkar ha haft en mysig nyårsafton iaf..

de hade vi med, en helt okej.. var där 3 familjer och de andra kände väl varann lite mer, men ja, en lugn och fin kväll var det iaf..

vad blir det för mys idag då?

måste ut på långpromenad nu.. känner att jag sväller här hemma.. kramar!

Adina

sv: Inte vad jag vet nu :)

sj ? Kram

Jenlen

Jag förstår det gumman va härligt :)



Jo tack va helt okej,tog det mest lugnt va hemma rätt så tidigt skönt!

Kram

Emelie

Jag tror också att dom bleknar bort :)

Ser ut som ni hade ett roligt nyår :D

Gott nytt år! :D Kramar

Mickan

Tack :) Får önska dig desamma, fin blogg du har ^^

M A L I N : )

sv; ja det ska jag ha hoppas du med får dte :D



Rösta på mig som årets foto blogg hos



http://lifeoflucke.blogg.se/2010/january/arets-bloggar-2009.html#comment

Du skriver så här i kommentaren jag röstar på

jag heter www.outlives.blogg.se

♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

JA du med får ha fin dag =)

E M E L I E

sv: tack dsm =)

Hannes Mauritzson

Fick du en bra start på det nya året igår? :)



Kram <3

Linnéa

Jodå, det blev en trevlig nyår med god mat och massa champange :))

Hoppas att ni hade det bra själva.

Kram :)

mina

God fortsättning gumman på detta år..Nu har vi massa underbar tid framför oss med våra prinsar..Ha nu en skön helg.kram kram

Juse

gott nytt



Sv: tack :)

Emelie

Gott nytt år!!!

Grattis till lilla Dennis också!

Kram

Kadri

så många jätte fina kort du har tagit. Rolig man du har



GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCH DIN FAMILJ. HA EN SÅ BRA 2010

Diana - Gravid ♥

Gott nytt år!! Hoppas att du haft en underbar kväll igår! Kram, Diana

JENNY

Ja jag hade det jättebra!

Du med hoppas jag :}

kram