bebis saker och bild på magen i v21+3

Hade svårt att somna igår, det var för varmt i sovrummet, sen vart jag hungrig, jag somna väl strax innan 4a.
Klockan 8 på morgonen ringde klockan, jag sminkade mig och sedan åkte jag till mamma och åt frukost där bjöds det på
risgrynsgröt, smörgås med ost och korv, ägg, juice, frukt, melon. Ja det var verkligen en kanon frukost.
Kollade igenom alla saker dom köpt till bebben och det var inte lite grejer.
Kolla denna babysitter från disney nallepuh


Och en söt tiger morgonrock med öron


Kunde inte fota allt med mobil kameran men jag kommer ju visa allting på vår lilla bebisen sen när han föds.
Då kanske jag har en ordentlig bra kamera.

Efter frukosten hos mamma åkte jag till Haninge åt en snabb lunch med Sophia sen klippte jag håret vart väldans nöjd.
Jag har ju ingen annorlunda frisyr, men ofta klipper frisörerna för mkt el gör något fel, men hon som klippte idag var jag nöjd med.


Sen fotade jag 2 bilder på magen i samma veva.



Sen har jag fixat nytt bankomatkort mitt var sönder så det slutade fungera, sen har jag beställt nytt id kort då mitt gått ut.
Har hämtat ut ett nallepuh täcke till bebisen som jag beställt.

Nu är jag totalt slut så ska bara mysa under täcket i soffan. kanske ta ett bad och kolla tv.

Fick även en present av mannen min idag en kudde som är bra för nacken, jag har snott hans kudde senaste tiden då jag känner att jag behöver mer stöd för att inte få ont. Och jag vill försöka undvika rygg och nack ont så gott det går.
Tack älskling du är underbar.

Hoppas ni alla får en underbar helg
29
Bella

vad kul :) blev du nöjd?



Snygg var du i håret på bilderna lär jag säga :D

Anonym

Hoppas din bebis blir frisk och mår bra, sjukt gulligt att du ska få barn asså jag älskar barn djuuupt mycket :) du kanske ser på mina inlägg att jag älskar bebisar och så (K):D

Tanya

Idag har jag inte gjort något alls :( Otroligt tråkigt.



Söta saker ^^

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Äntligen Fredag! :)

Hoppas du får en fin helg

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

SVAR: Ikväll så blir det nog filmkväll tror jag :)

Anonym

Är det okej att som kille misshandel hota en tjej?

Svara på frågan i inlägget på min blogg.



http://Jupanus.blogg.se

Ida

Tack så mycket :)



Åå en sån där babysitter kollade jag också på innan jag fick Nathalie :) Tycker den är så himla fin. men tyvärr blev det ingen sån för våran del men hade heller haft en sån :)



Gud så fin med bebismage :)

Ida

ja det kan jag förstå att du gör. den är så himla söt! :)

Ja , men det är ju sånt som är bra att ha redan innan, man vet ju aldrig när det är dags :)



När har du bf förresten? :)



Ikväll så gör vi inte alltför mycket. ska bara vara hemma och ta det lugnt. vad ska ni göra ikväll? =)

Monika

Hahah, ja! Skulle inte alls våga testa!

Anonym

Ja,sj ?=)

fråga gärna! =) i min frågestund

Anonym

okej, vad bra =)

planer för dagen? =)

Anonym

det blir nog stranden om det är bra väder =)

Bella

Självklart haha :) här bjuds på knasiga bilder :P iblad iaf haha :) kram

Ida

Jaha okej , men vad kul =)

Jag fick också min flicka i december =) förra året då=)



Okej, ha en underbar kväll nu =)

B E A <3

Hoppas att allt är bra med dig idag ♥

LINDA i FLORIDA <3 Vinn DESIGNERSKO

fin babymage =)

mell

svara på min fråga söt :D



http://melleeh.blogg.se

http://melleeh.blogg.se

Jennica Björk

vilken gullig bebismage! vill också ha barn, men jag får nog vänta några år då jag bara är 16 år. haha :)

jenny

ja allt är bra här :) vilken snygg header du har! :)

Felicia

Okej! Ha det bra du med finis! :)

Fina saker till bebisen :D kram

Sofie

jadå, hur är det själv? så fin blogg du har!

MILANISTA BABY

sv: åh, gillar den nya frisyren :)

Vet ni om det är en pojke eller flicka?

Anna

Vad jag hittar på stod i mitt inlägg... ler



är i Sandviken och hälsar på min sambos mor och bror! =)



kram

Perez.

Tack sweet. Fan vilken söt tigerdräkt :)



puss.

,mell

aaalo :)

vad tycker du om texten jag har skrivit, INVANDRING? Har jag inte rätt ?



Puss pårey :)(K)



http://melleeh.blogg.se

http://melleeh.blogg.se

amanda

haha ja precis, det är riktigt kul med skräckfilmer!

hur är det med dig? :9 kram

jenny

vilken månad är du i?:)

jess

Oj, det var ett tag sedan jag kollade in nu, men magen har ju blivit riktigt stor och go! :) grattis!

jenny

det är så fint med gravida magar:)