DENNIS Blir hans namn

Av mer än 60 namngissningar som kom in har bara 1 av er haft rätt.
Det var jätte kul att läsa att nästan alla trodde på en Mio el Emilio.

Men eftersom grabben i magen är så busig och jag så himmla blond *s*, även mannen var ju ljus när han var liten om än inte så kritvit som jag.
Så vet vi att han är en riktig buse i magen och troligen en liten vilde när han kommer ut.
Och vem är mer busig än vår kära

DENNIS!!!

inte många.
När jag hade gjort en lista på killnamn och tjejnamn så fick mannen gå igenom de. Han fastnade för 2 namn Dennis och kevin och det gjorde jag med.
Vi sög på karamellen en stund, men givetvis var båda säkra på att det är en Dennis, det känns till 100%.
Så vi var fast vid det namnet vädans tidigt redan.

Och vinnaren som gissade rätt blev http://malinbergling.blogg.se/  GRATTIS GRATTIS
42
Malin

woooho, JAG HADE RÄTT :D



grattis till den lille :)

L * med bebis i magen

Dennis är ett jättefint namn! så heter min kusins pojk och han är inte liiiiiiiite busig den grabben!

julia

svar. bara bra tack :D själv?



Kramar

Malin

haha :D

Anki

Dennis är fint och lite ovanligt oxå! En busig liten Dennis med rågblont hår! Oj oj oj



Kram

L * med bebis i magen

SV: ja det är jag medveten om eftersom jag käkat andra järntabletter innan.



Hur e det med er idag? :) kram

juliairene

men är det ditt första barn? dom brukar väl komma lite efter :)

jag fyller år elfte ;) hoppas på det! haha

Rebecca

åh vilket fint namn =D



idag ska jag bara plugga själv?:)

Jasmin

Sv; Hihi japp!

Dennis. Varför just de namnet??:)

Kramis.

Rebecca

okej du får ha det så bra =D

Emmeli

åhh min kusin heter dennis, även mitt ex!

Dennis är ett jätte fint namn:)

Jasmin

Sv; Okej! Jo de har du rätt i!

Hur många veckor eller dagar är det kvar till den stora dagen då??

Kramis. :D

Liw

Haha, det var ett bra namn på en buse :)

Lillebror min heter Emil av samma anledning :)



Hoppas ni får en trevlig helg:)

Kram

L * med bebis i magen

Jo det är fint här! bebben i magen är busigare än vanligt vilket gör mig lycklig! Vad ska ni göra ikväll?

Natasa

Fint namn det blev & jättefin blogg! :)



annelie

När vi fick vårat första barn hade vi bestämt oss för Felicia men när hon kom ut så såg vi direkt att det stämde inte alls utan hon såg ut som en liten Amanda och så fick det bli.

Lexie

tack så mycket :D



åh, jag gissade fel ;D

men dennis är ett riktigt fint namn :D heter min kusin också och han var riktigt busig när han var liten :p

Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Så fint! Hihi, min lillebror heter Kevin Dennis ;)

Natasa

Jo det är bra :)

själv då?

kraam !

Anonym

fin blogg :)

Jasmin

Sv'; Oh! Grattis i förskott!:D

Tack du med!

Vad händer ikväll då??

Kramis.

juliairene

jaha okej :D

haha hur som helst, lycka till!



vad händer i helgen? :)

j

fin blogg! :)

Alexandra

Så fint val av namn! Tycker även att Kevin är jätte fint, vi hade funderingar när jag väntade barn att om det blev en kille så kankse det skulle bli Kevin.



Ha en underbar HALLOWEEN



Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Åh Marängsviss , va gott ! =)

Sitter och kikar igenom lite bloggar bara ;) kan du inte lägga upp en bild på magen ? Skulle vara kul o se !

j

SV: Ja sj då? :)

Alexandra

j

SV: Okej tråkigt att diska. kram :)

Anna

Vilket härligt namn=) Själv kallar jag min för Dunderklumpen (än så länge)... Känns som han är jättestor!! Skönt att du inte blev så dålig som jag och jag önskar dig en fin helg också:)

emma

Hehe, ja Dennis är sött pojknamn, och jag tycker inte det är många som heter de:)

idag får ja se vad som händer., Har städat så sitter och vilar min stackars rygg nu för de värker.sen när ja orkar igen så tänkte jag vika alla nytvätta bebi kläder och lägga tillbaka dom i lådorna. Sen skulle Tobbe småsyskon komma och dom ville baka eftersom de är Haloween, så v f¨år se va som händeR:)



vad ska ni hitta på idag då de är Haloween?

kramis

Anonym

allt är bra idag , själv?:) kram

Alexandra

Trevligt med resturang besök :-)



Vi ska på halloween party så snart är det dags att blanda en god drink och börja sminka sig och byta om....

j

SV: Okej! Snygg sänghimmel i förra inlägget :)

j

SV: Hehe okej. Bebisar är såå söta. Jag ficke en kusin för 2 veckor sen finns en bild på han och mig i min header :D

j

SV: Ja. :D

Tova

Dennis, fint ju :)



Häftigt att ni kände sparkar så tidigt, anledningen till att jag kände så sent är antagligen att jag har moderkakan i framvägg... vilket liksom "dämpar" sparkarna ;)

Idag tar jag det mest lugnt, har lite ont i benen och växtvärk i magen typ :P själv då, inga gravid-krämpor? ;)

Adams mamma



Hoppas att ni inte får en lika busig bebis som honom bara för då blir det nog mycket jobb haha :)

Minaya

Aha, en Dennis, Grattis!

Sofia

Dennis är fint, de kommer bli perfekt!! :)

Hoppas att allt är bra och att du haft en fin helg.

Kramis

~ ♥ ~ Kristin Grönlind ~ ♥ ~

hihi dennis kika ja på när ja va liten :D såå bra ju :) hihihi

Julia

Åh dennis är ju lite annorlunda men klingar ändå bra, gulligt :)

Julia

Hehe jasså du bär på en riktig busunge ;) <3