3årig förlovningsdag

japp inatt klockan 12 är det 3år sedan som du frågade om jag ville bli din. Oh yes eller *ja ja ja* blev svaret.
 Den här låten spelades andra gången vi träffades "när du sprang till stockholm" lämnade allt "bara för mig".
och stod där i dörren och jag öppnade. resten får tala för sig själv.
Men 22december-06 är den bästa dagen i livet, för det var vi från första stund.



När älsklingen kom hem idag fick jag jätte vackra rosor och 2 paket


I paketet låg detta fina smycke med matchande örhängen

Kan jag säga annat än att jag älskar dig och älskar att få dela livet med dig.
7
ELINS VIKTBLOGG

Vad härligt! grattis!! :D

Gizze

Ojojoj...

Romantiskt värre, jag vill också ha lite looooove...



Kram Gizze

Anonym

Oh vad mysigt! Grattis!



Ha en fin valborg!

LORISSA

Grattis :) Hur är det?

Linda

Här kommer 50:- att nyttja i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Ange koden "vår" i kassan.Gäller till 2/5.

Dessutom bloggar du om min webshop så får du en länkning hos mig;)

Jenilita

fina saker va gulligt att bli uppvaktad! Puss

Jenlen

Va gulligt! :) sv: mm håller med, fattar inte varför hon ska ha facebok vid den åldern men men de börjad för tidigt..hoppas du haft en bra kväll! Kram