Min lilla picasso

34
Christine

Ja, men det är ju mysigt! :) Ha en fortsatt underbar dag! Kram! :)

matilda

sv' åh vad mysigt det låter :)

Lina

haha,. søtis!

jamie

Vad söööt! Det ser ut som att han verkligen tänker hur han ska göra :p



xx

M

låter härligt , eller ligger det i turkiet ? :O



Söt liten picasso du har :)

[ F o t o - V a r d a g ]

så söt :)

M

hihi jag trodde det , min syster ska dit imon :P

okej härligt :)

Gizze

Ja det var mumsigt!



Duktig han är Dennis!



Krama honom från mig...så kramar jag honom på riktigt när ni är hemma igen...

Kraaaam

Anki

Pluttsöta Dennis

Kraaaaaaaaaaam

Martina

va duktig han är:)

HANNA MALMSTEN

Sv: Tack! :) Allt bra med dig?

Lina

Inte så mkt.. jobbar o sløsurfar lite ;)

malin

sv: haha känner nog likadant. det är ju knappast livsnödvädnigt o då kommer man inte komma ihåg det. men man kanske påminner sig lite då och då om att se det :p

Piluttalula

Hej!

Supersnygg header du har. =D

Kolla gärna in hos mig och svara på frågan i mitt senaste inlägg!

Kram på dig

m

Veckans blogg som du har anmält dig till kommer ej att avslutas. Då jag ska sluta blogga (läs anledningarna i mitt senaste inlägg om du är nyfiken på varför). Hoppas du har överseende. Tack för ditt deltagande ändå.

bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html

Ida-www.lippstick.se

Vad roligt att han gillar att måla!

/ Kram Ida

mamma mindy

God kväll söta..Så söta bilder på prinsen..Hoppas att du mår bättre denna dag...Skönt att ni ska resa på tisdag ..hur länge ska ni vara borta? kram kram kram

Classy - ung blivande mamma!

Kul att du är med i tävlingen, allt bra med dig?

Melissa - Vincents Mamma

jora de är fint dock e lilleman sjuk :(

vart bor ni? :)

kram

Classy - ung blivande mamma!

Du hade rätt, vi väntar en liten pojke. Lyckan går inte att beskriva med ord :) Allt bra med dig?

Melissa - Vincents Mamma

okej härligt :)

jag kommer ifrån sthlm men flyttade ner te uddevalla för 2½år sen när ja träffade marcus (vincents pappa)



de blir väldigt lugn hemma kväll eftersom vincent är dålig

ni da?

mamma mindy

God kväll snäckan.Skönt att det är bättre med dig..mindre skoj med rygg värk..hoppas det är bättre nu i kväll.

Skönt att bara komma bot en vecka med familjen & sola o bada o bara njuta med familjen..Ha en skön kväll.kram kram

Classy - ung blivande mamma!

Tusen tack, va verkligen underbart att få se den lilla och även att äntligen få veta vad det är :)

Kan förstå att de inte finns nå bättre :)

Okej, då tycker jag du ska vila! :)

KRam!

Eva-Lena

Hej på er!

Försöker nå dig på din mail, men det kommer tillbaka. Ville bara höra om paketet kommit fram? Eva-Lena

emma

ij, får han måla med kritor, stoppar han inte dom i munnen då bara??

Allt bra med er?

kram

Jenny Halvardsson

Nu är jag tillbaka efter sommaruppehållet! :)

Puss och Kram

Feliiciia ♥

Fin header :D

Helena

hihi Vad sööt!



Vilka talanger redan! =)

Ida-www.lippstick.se

Hoppas allt ärbra med dig!

/ Kram Ida

mamma mindy

Godmorgon min vän.

Hoppas att allt är bra med er och resan har varit en skön och behaglig resa i värmen.Ska bli skoj att höra om det sen när du kommer in på msn..kram kram

ice

åh så söt! :)

simone

vilken sötnos :D

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vilken liten sötnos :D