Vilken underbar jul

I år firade vi jul hos mamma tyvärr var mormor sjuk så det blev bara mamma Jack, älsklingen Dennis och jag.
Men vi hade hur trevligt som helst.
Min familj är helt enkelt den bästa.
Julmaten var suverän och julklapparna kunde inte vart bättre.
Jag var som ett barn på jul = lika spänd och glad, jag öppnade julklappar i dryga 2 timmar.
Mina föräldrar verkar aldrig sluta köpa julklappar till mig.
Men roligast var att se när Dennis fick alla sina paket och det var inte lite saker.
han fick en barbapappa cykel och massor av leksaker + kläder och pengar.
Jag fick massor utav vackra smycken, + shiatsu massage, sen ska jag få gå på thai massage ska bli så skönt.
Jag fick jätte mycket fina kläder, vackra tavlor, härliga fluffiga rosa tofflor, en super snygg skinn jacka, underkläder, godisskål, söta muggar, bodybutter, en bok som verkligen ska bli intressant att läsa, pengar mm.
Tack min underbara familj för en fantastisk jul... Ni är guld värda och ni ska veta hur mycket jag älskar er.























16
Milla

Bortskämd, eller vad? ;-)

Milla

Det var inte riktigt så jag menade.



Hur går det med de betalda modelljobben då?

elina

sv: jaa supergott med godis! :P



tack,ha en bra dag du med!:D

MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, mysigt att fortfarande få massor av julklappar. Jag får också fortfarande av mina föräldrar även om dom har varnat för att nästa år är det en liten tjej som kommer stjäla showen av mig ;)



Kram kram!

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

Malin Olofsson - frisörelev

Var med och tävla om en produkt ifrån Oriflame på min blogg! Tävlingen avslutas ikväll kl 00.00! :)

Jossan

Tack, hoppas att du hade en bra dag 8)

d i a n a

fin blogg :D

Mamma

Det var så roligt att ni var här på julafton , och vilka finaa bilder på lilla Dennis och alla hans paket.Puss o kram.

mamma till William

Godmorgon min fina blogg vän.Härliga bilder..Julen är så mysig..Klappar blir man inte förstor för..hihi..

Hoppas att du får en skön måndag.kram kram

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

Chicmommy - mamma till Ajdin

Ååå så stilig liten grabb :)

Chicmommy - mamma till Ajdin

sv: ja då det är bara bra här :) hur är det med er?



Åhh tack snälla :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

Annika

härligt :) åh va söt han var, riktigt julig :)

kram

J U L I A O F S W E D E N ♥

Snart är året slut, jag önskar dig ett gott nytt år och en trevlig helg!

Hoppas du besöker min blogg i fortsättningen, jag kikar gärna in här :) kram