Dennis med nya fina kläder

Idag har jag fått frukost på sängen *helt underbart*
På kvällen har jag solat första gången på väldans länge (långt över 1år), sen gick jag en snabbgående promenad på 30min med Göte så skööönt *känner mig pigg och fräsh*.

Nu är Dennis garderob monterad ska stuva in alla kläder, sen väntas film tajm.



23
Lina

jadå, själv också?

DONKEN

auuuw så stilig han blev! :D mys med promenix minsann. :P

DONKEN

auwww, jag ska plocka fram dem nu. göttans :p

MyzaaN - Princess Pink

Tackar så mycket :D

ja då allt är bra :D själv då+ <3

Julia

Heej vilken fin blogg:)

Tänkte tipsa dig om: http://gratisbio.se/?RecruiterID=270075

Om du inte har hört det innan så kan man bli medlem på länken ovan helt gratis! Samla poäng genom erbjudanden, finns gratis erbjudanden! När du sedan fått ihop lite poäng kan du byta de mot pressentkort på tex. Kicks, Nelly.com, välj bland massor av affärer! Låter detta inte för bra för att vara sant? Bli medlem idag :) Skit lätt att samla poäng.



<3

Sanna [s a o s . b l o g g . s e]

aaaw vilka söta! ^^

Madeleine

Så söt så man smälter bort :)!

Charlotte

SV:Vad fin han är din lille pojk = )

Allt bra här tack!

Jasså känner du Andreas?

Får man fråga hur?

Det var min vän Rebeccka som tog korten på han jag dansade hihih

Kram

Martina, hobbyfotograf och mamma

härligt med frukost på sängen de är ju verkligen inte helt fel:)



så söt han är!



SV: jag ska snart iväg upp till dagis och lämna Cornelia hur de nu ska gå med all snö som ingen ploggat bort. sen jobba.



sj?



kram

Josefine- mamma till Olivia

Åh vilken söt liten dress han fick :)



svar: Vi har hunnit med stan en snabbis, lite nytt till Olivia och presenter till mina bröder.

Haha här hemma skulle det behövas dammas, man tycker att man nyligen gjorde det.. dagarna går för fort :)

Sabina

SV; jahaa! kan ju också ha att göra med att du inte är mottaglig - alla är olika mycket mottagliga och på så sätt märker man saker mer eller mindre!



Det är bara bra med mig :) hur är det själv?

Kram

B R O W N S U G A R

Sv: jodå det är bra :) Så fina kläder :)

Tova

Åh vad stor han blivit :) och likmar faktiskt dig en smula, hihi!

kram

Josefine- mamma till Olivia

Gott med pannkaka! Som gravid var jag tokig i det hehe :) Hoppas kvällen blir mysig kram

Martina, hobbyfotograf och mamma

haft en bra dag?

kram

Anonym

men så söt :)

Jenlen

Sötnos :)

Hoppaa ni får en bra helg! Bättre än min antar jag som ligger hemma & är sjuk :(

simone

sV: Hallå snygging! Ritkigt bra med mig här! hur mår du?

Martina, hobbyfotograf och mamma

SV: de är bara bra med mig=) tack s+



händer annars=

kram

Maria - livet i Milano ☆

så fin han är i nya kläderna =)

Sabina

SV; men duu, fan va gött ;D

Kram

Linnéa - PRINCESSBLING

Han är så söt!!

Kram!

Nea

Herregud vad sött!!



Sv: Tack så mycket ♥ Det hoppas jag du har också!