Dagens outfit

29
josefine

tack ;D

Martina

riktigt snygg outfit:D



hoppas dagen varit bra

kram

Lova

svar: tack :)

jenny

snygg outfit :)

Ann

Åh tackar, kul att du uppskattar mina bilder :D

Annika

Ja det är bra, med dig då ? :)

Tack ,hade en bra kväll med.

kraam

Cyruz

Oj oj oj fint :)

Nena Schönberg

Snyggt

Erika

Sv: med mig är allt bra! :D

hur är det själv?

Kristin - Mouzieephoto

Tack tack :) int alla dagar man är modell fru och mor, fast fru är jag inte ännu men det kommer nog när tiden är rätt :)

Allt bra annars?

Annika

okej blire för film då ? :) kraam

Kristin - Mouzieephoto

Retuscherar i vanlig ordning denna gång semesterbilder dock och sen skall det planeras fotosessioner är det tänkt. Blir det för film? Här har jag på "Inglorious bastards"...

Ann

Jag behöver alltid modeller :)



Vart bor du?

mamma mindy

Sån snygging här :) Allt bra gumman? kram

jenny

haha va bra :)

hur lång e du då?

Martina

sv: de är bara bra här lite trött dock men de funkar:)



hoppas allt är bra

kram

Lisa

Oh snyggt!

De va ingen dålig form på de :)

Så hur går det med magen? Har det blivit bättre?

Hoppas det för din skull..

Ja nu e man äntligen hemma igen efter en semestervecka :) Men ja, det var ju mysigt det med och man längtar redan tillbaka :)

Kramar!!

Kristin - Mouzieephoto

Jasså var det något att se då? alla tycker så olika o den, usch jag har en hel drös med filmer jag borde göra filmre¨censioner med fast på den andra bloggen då dock men det blir ju aldrig av..haha..

Jenny

okej va coolt det e jag med ! :)

Ann

Jag är också mamma och modell, så jag vet hur det är. Jag har nog lite högre tolerans än genomsnittet =)

Hur gammal är ditt barn?

m

allt bra? ;)

Kristin - Mouzieephoto

Det låter bra :) Får hålla tummarna att du tycker den är bättre då men det vettetusan, här blir det film igen vi får se vad vi kommer fram till att se, senast var det ju A-team och karate kid men jag har en svag känsla av att jag redan skrivit det, haha.

Imorgon skall det fotas, på återseende...

jenny

tack desamma ! (:

kram

Ann

Han är sju år :)



Vi får väl styra upp någonting tillsammans och plåta lite. Vilken genre/bildstil tycker du bäst om?

m

sv: jag mår bra :D

Ann

Du får ju min mailadress när jag lämnar kommentar, så skicka gärna lite inspirationsbilder på dina fotoideer - det är lättare för mig att förstå din ide då =)

Kristin - Mouzieephoto

Ja det blev en spännande session kan man lungt säga.. ska lägga ut lite plojbilder här innan jag retuscherar de riktiga nu :)

Lisa

Jaha har ni tänkt att åka nån speciell stans?

Spännande!

Alltid mysigt att ha något att se fram emot!

Nu blir de bara mys med hela familjen i två veckor, får hoppas att man får något gjort bara :)

kramar!

Jenilita

Hej snygging!



Håret kostar 1400 för 100 slingor. slingorna är tjocka oc riktigt bra kvalite man kan använda om året upp till 2 år om man sköter det och dom lämnar garanti på festerna. Det är helt klart det absolut bästa året jag någonsin provat. Dom har bra service med och skickar ofta med bra produkter på köpet när man beställer håret:) KRAM