Bilder på Dennis


Våran lilla charm-griiis han *ler* så sött

Morgonmys på sängen

Prinsen Dennis.

Nu ska det ut på stan och springas kanske snabb luncha...
Måste fixa lite saker...
Och imorrn ska det stor handlas hem mat.
44
Anna

Ja, han är så charmig:)

Funderade på hur mycket äldre Dennis är än min lille kille...) Han är född 21 december.

Allt bra annars med dig?



kraam!

Jenny Halvardsson

sv: ja, många är nog lite småförkyld nu faktiskt :)

Janni gravid i vecka 38 <3

aww så fina!

jag mår jätte bra, börjar bli lite otålig nu bara!!

Kramar

Rebecca

hejsan

jag sitter bara slappar vad gör du?=D

- Alexandra!

sv: Ja men precis! Bara att koka pastan och steka baconet så har man en riktigt god maträtt. :D

Julia

Hejhej, hoppas du har en fin kväll.

Jag vill bara störa genom att fråga om du har en riktigt bra sportifylista så får du gärna länka den!

Behöver lite musik till pluggandet, ha det super!

puss

RICHI ♥

RICHI ♥

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag ♥

Julia

Jag mår bara bra :) Var nyss ute å gick en runda mitt i natten ;) Men kunde inte somna, men nu ska de nog gå lite bättre :)

Psychoblonde

okeej =)

aaeå nu är färkylningen äntligen borta :D

- Alexandra!

sv: Ja tack, min kväll var jättebra! Din då? :)

RICHI ♥

sv; det är bra med mig också hiih =)

Elvira Eriksson

Söt:)



Svar: tack! Allt bra idag?:)

Petra

Så fina bilder. :)

Hoppas att ni får en bra dag. :)

Lisa

oh vad fina ni är :) som alltid..

vad har ni haft för er idag då?

vi ska påskpyssla lite här nu iaf :)

kramar!!

Mamma mina

God kväll gumman.Söta bilder på er :) Vad för skoj har du gjort denna dag? kram

Emelie's WickedTime

sv: Så lite så;) allt bra med er?:)

Martina, hobbyfotograf och mamma

gud va härliga bilder på er:)

- Alexandra!

sv: Jag håller på med en ny design, det tar verkligen tid. :P Du då?

Hanna

Såå sött:) Hur gammal är han nu! Min W är redan hela 3mån tiden går så fort! Krams

Pam :)

sjukt fin blogg! ;D



sv: Tack dsm!.

sannie

awww så söt! :)

Helena

God kväll! =)



Just nu spanar jag in möbler.. Det finns så mycket snyggt! Så imorgon blir det att visa mannen allt jag har hittat, nu får han öppna den stora plånboken =) hehe



Vad gör ni?



Kram

Melinda Dalin

Hejsan!

Vill du vinna 2000 spänn att shoppa för på nelly.se?

Rösta på min bikini, blir den det vinnande bidraget så kör jag en utlottning på min blogg där vinnaren får 2000 kr att handla för på Nelly.se! Kul va :) Mouhaha.



Länka min bikini på din blogg och lämna en kommentar i min blogg, så vet jag om du är med i tävlingen :)

Ha en trevlig kväll!



Rösta här: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=FQKGdXvq0dKiEWsB3FYCdJppjQ30qK0vaJz2#bikiniGallery

Melinda Dalin

Hejsan!

Vill du vinna 2000 spänn att shoppa för på nelly.se?

Rösta på min bikini, blir den det vinnande bidraget så kör jag en utlottning på min blogg där vinnaren får 2000 kr att handla för på Nelly.se! Kul va :) Mouhaha.



Länka min bikini på din blogg och lämna en kommentar i min blogg, så vet jag om du är med i tävlingen :)

Ha en trevlig kväll!



Rösta här: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=FQKGdXvq0dKiEWsB3FYCdJppjQ30qK0vaJz2#bikiniGallery

- Alexandra!

sv: Ja det ska bli riktigt spännande att se vad Tim Burton gör av denna. :)

Hanna

Ja dem växer verkligen för fort hihi;( tiden går så snabbt!

Lisa

hej gumman!

ja de e bra med uppvaktning :) här hemma har jag två små barn ja.. ha ha min son och min man! och en i magen då, så jag lääär ju ska äta massa påskägg jag med så bebisen i magen får smaka :) ha ha!

hoppas att du blir frisk snart med, krya på dig!

kramar.

Kadri

Så fina ni är

Mamma mina

God eftermiddag söta..Oj inte skoj med hals ont..Hoppas att det är bättre denna dag..Allt är bra med oss med..Min prins är så mycket mera vaken om dagarna o pratar en del..så underbart att se hur de utvecklas..hur går det för tänderna för din prins..Här har det stannat upp..ser att det har sjunkit ner en del i underkäken o en vit prick inte mer..men det kommer säkert en dag när man minst annar det..Har du börjat med smakportioner än eller? kram kram

Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

Fina bilder =)

Pam :)

sjukt söt! ;d

sv: hah okej nice :9

Emelie's WickedTime

sv: okej ajdå:/ hoppas de är bättre med halsen idag! Men mig är det bra:)

- Alexandra!

sv: Tack så mycket! :D

Sanníe™

Jag kör igång min första tävling då du kan vinna ett porträtt som jag målar till dig!



Tryck på länken nedanför för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/march/-vinn-ett-portratt.html



PEACE ❤

Kadri

sv. magen kommer man alltid sakna

Mamma mina

Godmorgon gumman..Det var tidigt som din prins vill stå..Här går det inte lika snabbt..men det tar den tiden.Alla är så olika...Hoppas att du får en skön dag o solen är framme hos er med..Önskar er en skön påsk helg.kram kram

Lisa

godmorgon tjejen!

härligt med välfyllt hemma :)

vad ska du bjuda på för gott i påsk då?

många kramar och GLAD PÅSK!

Syrran

Då skiljer det inte så många dagar på dom små:) Tycker att Dennis ser så mycket större ut...?



Passar också på att önska dig en riktigt fin helg!



kram kram

Mamma mina

God eftermiddag pinglan..Låter som en mysig dag med din blogg vän.Gott med fika..Här blev det Espresso house..mums vad gott..farligt men gick av allt när vi promenerade dit o hem.Ha en skön påsk helg.kram kram

Anna

Ja, då skiljer det inte många dagar på våra små killar:) Tycker att Dennis ser mycket större ut än Nils...?



Önskar dig en riktigt fin helg!



kram kram

simone

Hallå puddingbiten ;) Har du långledigt nu? Blir jobb för mig under ledigheten :/ Men man får ju glädjas åt andra host :D

steph

Glad påsk! - ha en fortsatt trevlig dag med massor av godis :D

klara, en av alla andra

aww vad söt!!