Morsdag

Och jag njuter av att vara mamma varje dag!.
Alla vi mammor gör ett underbart jobb varje dag året om så därför kan även vi behöva firas lite extra.
Men idag var det lite extra specielt.
Fick en fin orkidee av min lilla son och en super god fika bjöd han på *hihi*. Sen blev det tårta också.
Och nu blir det pizza till kvällsmat.
Vilken underbar dag och min första "morsdag" hade aldrig kunnat bli bättre



Och till min egen mamma vill jag bara säga!
Tack för att du alltid finns en bättre mamma kan man inte ha! Grattis på morsdag.


6
Jenln

Söt bild på dig o din mamma!

Katrine

Megafin bild på dig o mor din!! =)



O vilken snygg korsett/snyggt linne du har på dig!! avis



Kramar

Amanda

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg med bilder av "Dagens outfit"! Kolla gärna in det:D

Kraaamar!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Gizze

Såg detta först nu, var os kidsen vid den tiden...fina bilder, hoppas ni har d bra



kram Gizze

Julia

tack så mycket!

eriana

jätte fina bilder=)