Nya Modellbilder





Modell Yasmine Gill
Fotograf Tobias Nykänen
Mua MirjaMira steen
136
Jenny Halvardsson

sv: vad gott! vad var det för efterrätt?

Jag kom nyss hem från innebandyn :)

MATILDA

Fina bilder ! :D

anna

jo tack bara bra förutom förbanna då på en viss person..som sårat en vän t mig..så ja..men ska lugna ner mig m min älskling åså..sj då?

Jessica Schön

Snygging! :) Och korsetten på sista bilden är görsnygg! Kram!

Ida-www.lippstick.se

Så snygg du är!!

/ Kramar Ida-www.lippstick.se

Linn

Kika in bloggtävlingarna, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

Jenny Halvardsson

sv: åååh, vad gott! Fina bilder förresten! Du är så jääkla snygg :D

Patrik L

damn vilka läckra bilder!! :D

Nathalie

Galet snygg e du! :)

Jenny Halvardsson

sv: låter ju mysigt det ;)

Nathalie

Sv: Myser med syster min.



Vad gör du själv?

Mamma

Jätte fina bilder, kommer det fler ?. Puss o kram Mamma.

Jessica Schön

Ja det stämmer bra det! Åh, kul :) Har du varit på Selma något då? Helt fantastiskt fint där! :D



Hoppas du haft en bra dag! Kramkram!

Nilla

Fin blogg! Ta gärna en titt på min och kommentera! :)



Kramen :)

Ida

Så snygg O.o

josefin johansson.

hej,jag är 15 år och undrar hur man blir modell. har tittat runt lite men vet inte hur man blir det. ngt tips ? D:

Johanna (fd. BAMBII)

sv: ja tack :D du med!

anneli mendez

Sjukt fin är du! :)

Linnéa Boström

Tack så mycket!:)



Fina bilder, vilken argentur är du med i? Själv så är man med i Mikas.

Cissi

tack sötnos! :)



snygga bilder :)

Nathalie Nyrén

ja visst är det :)

keela

Tack :) kul att du gillar den!

Sandra

Sv: Tack detsamma! :)

Tigerhonan

Tack så mycket :)

anneli mendez

Jag mår bara bra själv?

Kram

fatos

Ja visst är bilden fin, det är new york liksom... :D

Fin blogg förresten! :)

Rebecca

GUD vad fin blogg du har! Och de nya bilderna på dig var skitfina!! :D



Vad tycker du om Tradera? Brukar du buda där? Berätta gärna på mitt senaste inlägg! Jag har även lagt upp lite olika vintage väskor från tradera, vilken tycker du var snyggst? :D Skulle uppskatta en kort kommentar! :)

Ha en bra dag!



http://rebeccaasjokvist.blogg.se/2010/november/bags-vintage.html

nellie

sv: det var kul! tack:)

N

tack desamma snygging!

aww

as fina bilder:D

Ronja

sv: Tack detsamma! :D

Filippa Larsson

Allt bra med dig idag, sötnos? :)

elin

fina!



sv: detsamma :)

M I C A E L A

SV; Bra motivering :)

Honi

Coola bilder! :) Riktigt cool attityd.

MATILDA

snygg du är!

M I C A E L A

sv; För den var grymt bra :D

jezzica

tack detsamma :)

aww

de e bra, sj?

Linda

Tack för att du kikade in! Vad snygga bilder!!

aww

låter mys, kram

Paulina & Pernilla

Fina bilder! :)

MOLLY

Hejjsan!

Allt bra med dig? (:

KRAM

Linda

Jag ska nog hälsa på lite kompisar ikväll du då

;)

isabelle

svar: Detsamma :)

Hannah

- Japp visst e den :)

maisah

sv : tack för att du ställde en fråga i frågestundebn ! :)

Anonym

- snygging!

mikkis

Vilken fin blogg du har!

Kika gärna in på min och var med och tävla om att bli veckans blogg!



KRAAM

♫♪ Sandra T

fina bilder!

♫♪ Sandra T

ja det är bra,sj? (:

Mamma till William

Du är så snygg gumman.---Snygga bilder..Ska du gå på mamma gala i Maj? kram kram

MATILDA

jotack det är bra! själv? :D

Jessica Schön

Sv: Just nu sitter jag och unnar mig lite egen tid, tänd massa levande ljus och ska läsa en bok å sådär. Antar att du med har världens tråkigaste väder idag? Så det är skönt med bara en innekväll med mys =)



Vad har du för dig? Kraam!

mikkis

Vad kul att du är med och tävlar! :)

Nathalie

Sv: Vad trevligt :) Är det regn och rusk i Sthlm?

Rebeccas corner

Ska du säga! Haha tack snälla, men din header var ju riktigt grym! Färgglad och underbar.

Fina bilder, jag gillar den översta riktigt mycket.

Linnea

Sv: Ellerhur, det är kul att vara kreativ och variera :)



Fina bilder:)

elin amour [en störd jävel]

åh tack så mycket, du har också en fin blogg :D

Hur är läget då ?

sarah

Tack, jätte fina bilder :)

Kattis

fina bilder! :)

Amanda Rieem

ja askul! :D

missa inte det asroliga klippen på min blogg! :D

Linnéa Boström

Jaså :)

Johanna

Fina!

LINA K - blivande författare!

Du ser riktigt cool ut!! =D

Julia

Sv; Tack så jättemycket :) Tycker du om att skriva?

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

fin!

lisaa

wow, snygga bilder! :D

SVAR: Tack, (:

littleGirlfromsweden

Hejsan <3



vad fotar du med :D <3

Anonym

allt bra med dej idag? :DD

littleGirlfromsweden

Jaha :P hah <3

det blir välsigt fina bilder :)<3

Anonym

Kika gärna in på min blogg! handlar om allt om min vardag och min pojkvän elov från elov o beny! kika in:) mvh kristin!

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

oja=) sj?

elin amour [en störd jävel]

blir det för film då?

littleGirlfromsweden

typ inget :P <3



sj ?< 3

elin amour [en störd jävel]

åh fy fan ! :O

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

jaa.)

melinda ♥

allt bra med dig? :)

lisaa

detsamma, ha en fin kväll! (:

MATILDA

mysigt! jag med ^^

Z A N D R A :)

sv: ja, :) H&M tkr jag har de bästa underkläderna iaf!

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; Taack! :D

Anonym

tack detsamma ! :) kram!

amanda dagens blogg tävling ♥

fina bilder :)

tack dsm ♥♥

Maria [Fotoblogg]

sv; tack desamma =)

Amanda

sv: tack desamma!

Marielle

svar: tack :)

Julia

Sv; Okej :) Hur många barn har du då o hur gamla är de?

mathilde!

fan va fina bilder!:D

mathilde!

vad har du gjort idag då ?:)

CAJSA

Sv: tack! :) detsamma!

Anna

Snygg du är kvinna!

emelie

Det var gott kan jag lova!

mathilde!

jag har varit med en massa kompisar idag :)

Madeleine ♥

sv: här är det kanooon :) själv?

ida

cool frill!!

Ebbaluring

Vilka fina bilder! Hoppas att din dag var toppen!

Amanda - MANDOSA

Sv: skulle kunna skicka recept om du vill ha :)

Emma <33

Sv: Tack desamma :D Kraam

Julia

Sv; Haha okej, de förstår jag! Men shit va fin du e med tanke på att han bara e 10 månader gammal!

Anonym

fin blogg =) fina bilder

kika gärna in på min blogg ;)

ruba

tack taack ville bara säga att du är jätte-vacker

FREDRIKA

Fina bilder!

Siri

Tack detsamma!

fin blogg du har:)

Ronjis

sv: tack detsamma (=

Anonym

Hejsan! Haft en bra start på dagen? =D

sofia

fina bilder!

sv, tack detsamma! kram

Moa - Leos mamma

Tack detsamma!



Allt bra med dig?

Johanna

- Tack så mycket :)

Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

Jo det är bra, själv då? :)

kram

Marcus Å

Snygga bilder! hur är allt bra med dig då?

beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack du med :)



snygga bilder!

R E F F L A N

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!

-och okej :D vad ska du baka? =D jo min har också varit bra :D

Julia

Sv; Haha ja, inte förvånande att folk blev chockade ;)

ANNA PEDERSEN

Svar: Jaa visst viiill man ;D

Amanda - MANDOSA

sv: du får påminna mej på fredag, lite stressigt nu innan stockholm! :D

helajnah

fina bilder och fin header :)

julia och clara

Fräcka bilder! :)

Amanda Halsvik

sv: Galet grymma bilder ! :)

Tova

Sv: Fina bilder :)!



Ha en bra dag du också :). kram

Sev

jättefina! :D

louise

sv: jo det är jätte bra med mig ;) med dig då ? kram :)

J I L L I Z

sv: gud va kul att du ville vara med och tävlar sötis<3 kolla in på bloggen runt 22 tiden för att se vilka som vinner/vann :D

G E L I C A - En Partilletjej

jodå, dom är allt snygga bilderna :) Fin modell !! :)

kraaaaaaaaaam

emmys bloggkalas

Hey jasmine! Du har vunnit britneys nya parfym :D

För att få den får du skriva följande i ett mail till mig ([email protected])



Förnamn

Efternamn

Adress

Postnummer

Ort



Ha det bra :)

Sabine

I like :D

Caroline

jätte fina bilder :)

Anne

fina!! :)

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fina! :)

Anonym

sjukt snygga :D

tack dsm.

Liza

Fina bilder!:D

Hoppas du också har en bra dag(: KRAM.

Emma

SVAR

De var så fina så! :)

sofie

Jätte fina bilder :)

Var gärna med i veckans blogg. Mer info på bloggen! ;d

cornelia

sv: ojoj riktigt nsygga tycker jag :) är du modell? :)

mira

Coola bilder :)

Yohanna

Vad kul att du fotas mer än TFP då! :) Berätta gärna, skitnyfiken! :) Vad du gjort mer menar jag :) Eller gör :) Jag fotades jättemycket 2004-2007 men hade sen en lång paus och fotades först i somras för ViktVäktarna! Kände mej redo, och nu behöver jag bli seriös med min form så ska jag nog kunna plåtas en del nästa år igen om jag vill! :) Roligt!