Indisk middag

Idag har vi vart hemma hos mannens bror Tommy som har besök av Niharika från Indien.
Hon lagade en fantastisk måltid till oss, det fanns massor utav rätter att välja på och det smakade underbart.
Var även kul att se Tommys nya takvåning mitt i stan.
En toppen kväll blev det med trevligt sällskap och god mat.


Fick även inviga min nya burberry skjorta denna kväll


En bild på en av rätterna som serverades


Vi var många som trängdes i den stora soffan
25
jenny

sv: va mysigt :) fin skjorta!

EMELIE LILJEBERG

Godmorgon sötnos :)

allt bra idag?

Solin

sv: åh vad härligt! riktigt fina bilder är ovanför♥

jag har bara tagit den lugnt, igår hämtade jag ett paket :)♥

KarinHannaIsabelle- photography

sv; Jag var så trött igår kväll men annars mådde jag bra! :D nu ska jag på jobbet, planer för dagen ?

johanna

hejhej kolla min blog here:)

jenny

sv: vad bra julklapp då! Jo, här är allt bra, själv då? mycket att stå i?

johanna

okej det låter mysigt!:)

Cornelia {Foto, häst, vardag]

Hej! Fin blogg! :D Dagens blogg avgörs kl 20.00 så ta och anmäl dig så kommer du kanske visas inför mina 110 läsare! :D KRAM

Bettan

Burberry skjortan skulle man ju vilja ha. :) Fin blogg!

alessia

Fin blog allt bra? ^^

Bettan

Sv; Jepp, det e bra, sj?

Cornelia {Foto, häst, vardag]

sv: Jätte kul att du vill vara med! :D För att få mer chans till att vinna kan du länka mig och säga att du är med i DAGENS BLOGG! :D vinnaren presenteras om 33 minuter! :D

madde

MÅNADES blogg-tävling!

Anmäl dig nu!



http://madeleinesoderstroms.blogg.se/2011/december/tavling-igen.html

alessia

sv, allt e bra här med. :D

klockan 9 ska jag se på filmen jakten på lyckan på kanal 9 sj ? ^^

jenny

sv: låter som en bra nyårsafton! Detta året ska jag inte vara hemma med gästerna och god mat, utan ska träffa några kompisar. Vi får väl se var kvällen tar oss :) just nu planerar vi lite inför imorgon, sjdå?

Linn

Hej!

Vad tycker du personligen om trenden med skjorta under en stickad tröja?

Gör din röst hörd!

Kika in i min blogg och läs det senaste inlägget om just den trenden! :)

ttheresebjörkman, :)

svar;

sov så gott :)



Förresten, du har väl inte missat mitt allra första videoinlägg?:)

http://ttheresebjorkman.blogg.se/2011/december/mitt-forsta-videoinlagg-pratar-om-vad-jag-gj.html#comment

Cornelia {Foto, häst, vardag]

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe! :D Kola vem det blev! Uppehåll imorgon pga det är NYÅRSAFTON! :D

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Haha najs :D vad ska du göra på nyår ?=)

SveaJ

maten lät spännande! :)

kurdilele <3

fin bild:)

Mamma till William och Wilma

Gott nytt år snäckan.kram kram

Mamma

Jag vill önska er ett riktigt gott slut, och ett riktigt gott nytt 2012./ mamma

Fröken Tö

sv: jo då, allt är bra med mig!:)

Ser dock vilken middagsbjudning du menade, ser riktigt mysigt ut! Men ha en fin kväll!

Cecilia

Ja, man blir ju det med åren...Absolut, själv?