Dennis


Våran goa lille kille tog en paus på ett fik med mamma
18
maria

Tack så mycket :-)

Tycker om när ens inlägg blir meningsfulla och fyllda med sådant som är viktigt och inte alltid bara ha outfits bilder. (även om de också är kul) :-)

salem

de bra själv då ,vilken gullig son du har värkligen söt

kram!

Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-16-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor-1.html#comment

Mamma

Hej gumman ! ville bara gå in och titta på lilla plutten (så söt som vanligt). Ta det nu lugnt med ryggen så gott det går, tänker på er varje dag, 1000 pussar mamma.

emma

aj! Hoppas de blir bättre gumman! kram

Santo - en blogg om en katt

Vilken söt bebis! :D Du vet väl att du kan följa min blogg via bloglovin? Då skulle du göra denna katt mycket glá. :)



Kram

emma

Hej. med mig är det bra :) hur är det med dig? och lillgrabben, hur mår han? :)

zteffy

jag ahr faktiskt inte gjort mke alls idag ;o förlåt för sent svar :D några planer inför veckan ? ;*

i min lilla lilla värld

Är det välling? dricker han det mitt på dagen oxå?

M E R E I

- gud vad söt!

Anneli Johansson

SV: ja de e skoj så länge ordningen håller i sig haha. själv klart kan ja lägga en röst på din son!

Stephanie Delicious Nilsson

Hejsan allt bra med mig själv? Du bad mig rösta på din söta son. Jag gördet om du länkar mig ;)

Hare bra! KRAM

Stephanie Delicious Nilsson

Jag har nu röstat :)

Men jag fattar inte hur du kan se om jag har röstat, för jag tryckte bara på den knappen "rösta"

så stog det du har nu röstat eller något sånt. Men tack. Säg till när du har länkat :)

B Y J E N N I E ★

Var gärna med i min Dagens blogg tävling ! (Anmäl dig i senaste inlägget i bloggen) ^^



Hoppas jag inte störde !

rebeccadahlin

sv: jo allt e bra, med dig då? viist självklart! :)

Mandana

vad söt han är! :)

rebeccadahlin

sv: gör typ inget xD

mathilda ♥

fin blogg! och vad söt Dennis är! :D



såg att du gillade headern som finns på http://maatildaaslife.blogg.se ... jag har gjort den headern, så tack :)