Film kväll

Nu ska vi se filmen The wolfman och mysa och äta godis.
Får flaskbacks av dom så kallade S-märkena man köpte i cafeteran för 1kr när man gick i skolan försisådär 12år sedan.


Skål på er alla! och ha en trevlig tisdags kväll.

17
EMMAS!

åh gott :D

sv: ja, sjdå?:D kram

saga:)

jodå, skjutsade min kusin till flygplatsen så det har blivit ganska många timmar i bil, men ganska lugnt ändå, själv? :)

puss

Anonym

http://josefinedencoolaludvigsson.blogg.se



KOLLA DEN VARJE DAG / kommentera gärna ;D



btw: fin blogg!!

josefine

åå vad gott med godis :)

Vad gör du ?

Sandra

Sv: Men det låter ju as härligt :) Kram

Vicky

Vi har också haft filmkväll. Jag klarade mig att hålla mig från godiset fast det var bra svårt!! Vattenmelon och citronklyftor höll jag mig till. NÖJD!!! ;)

Va filmen bra?

Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

s märken <3



RÖSTA/ RÖSTA IGEN SÅ ÄR DU GULD <3



SLUTSPURTEN NU, HJÄLP TILL!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery



Hoppas du får en fin kväll :)

julia

va gott det ser ut! blir sugen på att ha filmkväll :P



sv: ja tack det är bra, idag är det kalas på schemat!

hur är det med dig?

kram

Emma

mums vad mysigt med godis, lite lyxigt på en tisdags kväll:)

britta bloggar

Härligt!

FotnotsMaja

Sv: Tack så mycket! :)

Idag ska jag ta det lugnt mest. Vad ska du göra?

Varma hälsningar

Maja

angelina

gud vad gott med godis!!

allt bra idag ?=)

Josefine

Segast i att svara men; men hopopas din dag bli bra också :D

jessica wallin

hejhej. söt blogg!

kommentera,följ&sprid min blogg.

och glöm inte att ställa nån gullig fråga i min frågestund! ✿❀

ida

Sjukt gott det där ser ut :o

lashnoblom

såå gott med godis då :P inte ätit vanligt godis på 2v. lite sugen man bli, fast är hungrig så det kan också va problemet.

Amanda

Gott med godis!