Dennis älskar kameran

Dennis är faktist rent av en expert framför kameran! jag får snart lära av honom.
Mammas älskade gullunge.
Rösta på honom här http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529



40
Jonna

SV: Tack!

Det är jätte bra här faktiskt, själv? :) Självklart att jag kan göra det!

Felicia

Söta bilder :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, mitt favoritprogram är Desperate Housewives :) Mår du bra idag då?



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, i min blogg har jag en tävling där du kan vinna en snygg shoppingbag, kika gärna in :)

sofie

sv: Ja det är bra :) med dig då?

söta bilder!!

sofie

sv: ajdå, har oxå lite ont i tänderna, har varit hos tandläkaren o spänt tandställningen ;)

jag vet faktiskt inte kolla på tv kanske sj då?

karin

Hejsan!

Just nu har jag en tävling där du kan vinna bloggsvar.

Jag lottar ut två invites!

tryck på länken nedan för att komma till tävlings inlägget!

http://lifeofkee.blogg.se/2011/march/tavling-bloggsvar.html#comment

Kram!

Birna

Jorå det är bra :)

Carina, ^^

Vad sööt! :D



Sugen på att tävla?

Jag har nämligen en bloggtävling på G, Dagensblogg !

Du får jättegärna vara med.

Tryck på länken under:

http://lillastar.blogg.se/2011/march/anmal-dig-till-dagens-blogg-1.html#comment



josefine

Jag har en tävling på min blogg om läpp cerat. Du behöver bara kommentera inlägget så är du med och tävlar. Var gärna med! :)

http://osin.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment

V - Smyckesdesign

ååh söt unge :) hur gammal är han? :)

josefine

sv; jag har röstat :D

lycka till i tävlingen :)

det är bra med mig, hur är det själv?

已知 Mohammedi Al-debis™

vilken söt bebis :D

Jennie

Sv:Yes allt är bra :)Sj?

Fin blogg!

M E R E I

- awh vad söt!

josefine

sv; okej :)

jag kollar på kniven mot strupen :)

Jonna

SV; Plugga och tränar antar jag :) vad ska du göra?

KRAM

Carina, ^^

Vinnarna av DAGENS BLOGG, är nu över och vinnarna finns uppe.

Checka in och kolla ifall du har vunnit eller inte.

Men om du inte har vunnit var gärna med på min andra ” DAGENS BLOGG”,

KRAM! :D

daniella

Förlåt för försenat svar! :(



SVAR: Tack ska rösta nu ( hehe lite seg).

Ikväll kollar man på tv själv då? :) <3

Amanda - svarar

Va roligt, hoppas du fortsätter kommentera så ska jag rösta på din bild :)

Kram

Amanda - svarar

Imorgon träffar jag pojkvännen och fortsätter på mina smycken som finns till försäljning på http://yourdesign.webblogg.se om du vill se :)

själv?

Kram

josefine

sv; Godnatt :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jorå :) Ska du göra något roligt denna onsdagkväll (lillördagen)? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Amanda

Hejhej, ja allt är bra. Självdå? :D Det ska jag göra. Kram

sarahboman

ja, väldigt skönt med sol! :)

bara bra med mig, själv? :)

fina bilder!

Amanda

Ja men absolut, nu har jag röstat. Vad söt med bullar och allt. Haha :D Men iallafall låter toppen ju. Jag har varit hemma och sjuk hela dagen så har bara tagit det lugnt och ska väll fortsätta med det. Kramkram

Muttiz

Sjukt fina Bilder du har!! :)

Gabriella

SV: Allt fint här :) Önskar all snö kunde försvinna bara! Sj då?

Nu har jag röstat ;)!

johanna

aoo jag ska rösta

johanna

tigern

linnéa

Jag har röstat! :) Supersöt var han!

Allt är bara bra blir ju superglad av det fina vädret :D själv då?

kram

Emelie Öberg

Svar: Allt är fint med mig, självdå?

Superfin blogg förresten!

jag röstade på charmtrollet, gud vad härlig pojk du har!

Sanna

Sötploppen!



*svar*Nä matleveranser kan jag tuvärr inte erbjuda ;) haha

emelie öberg

sv: Gud vad härligt med ett skumbad, själv får jag nöja mig med skummet från mitt shampoo(?) och duschvattnet..

Har du nått tips på parfymer? :)

milifoto

sv: röstat! :)

emelie öberg

sv: ajdå, synd det!

är ute på jakt efter en ny men orkar inte stå och lukta på allt i butikerna..

har tröttnat på min gamla som jag kört nu i över 1,5 år ;)

Mamma

Helt underbara bilder på Dennis!, hoppas att det går bra i morgon. Puss o kram mamma.

Anonym

sv: så lite så, kramis:))

My

Så söt!

My

Självklart jag ställer upp och röstar! :)



Kram ♥

M E R E I

- awh han är så söt!