Sista dagen i november

Jaha då var det en ny dag! så här sitter jag just nu.
Blev ingen förskola idag heller, jag vill inte smitta ner dom små barnen med min hosta.
Så vi var hemma.
Blir en biltur på stan lite senare och idag ska jag även posta iväg julkorten.
Men nu ska jag ringa till min farfar och gratulera honom på födelsedagen.



Ha en fin onsdag alla goa läsare!
53
CASSANDRA

sv; jag ska shoppa lite kanske :) själv?

Mamma till William och Wilma

Gillar din bild jätte mycket.Du är alltid så fin på bilderna du delar med dig på.Skulle varit så skoj att träffas en dag med god fika och mamma prat och bus för de små :) Men vem vet vad tiden bjuds på :)

Hoppas att det kommer gå bra med körningen i dag för han...Får man fråga vart sitter det på honom? Ha en fin dag tillsammans och mys massor..kram kram

Mamma till William och Wilma

Tycker så synd om er och speciellt din man som får lida med denna hemska sjukdum,,håller mina tummar och tår att allt kommer gå bra för honom..Ha nu en mysig eftermiddag med din fina familj..kram kram

Bella Davis

allt är toppen med mig, hur är det själv =)? tack så mycket sötnos! kram

sevendaysaweek

sv: haha ja det var riktigt otäckt ibland!

Emmie

sv: Okej, tack :) Jodå, helt okej med mig :) Själv? :)

Emelie

Sv: jo det förstår jag! =)

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt bra onsdag :D:D

Fina Frun

Hoppas du blir kvitt din hosta!

kajsa

krya på dig!

kram

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe nej typ inget xD sj?

Molly Bergström, UPPSALA

Åhh det låter helt underbart :) önskar att jag också hade badkar :D

Jonna

Sv: Tack tack! Vilken fin blogg du har ! :) Ha en bra kväll du med! Kramar

SADIA SHAH

fin blogg! :)

Agnea Eriksson

Ne jag är ju sjuk...

Kristina

sv: typ lite matteplugg och taggar inför min artonårsdag :D sj?

tina

sådär sitter jag just nu haha :D



kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker om den! :)

Olivia

sv; dsm :) kram

SADIA SHAH

svar: ja det är bra tack :) själv? kram!

FannyFredrica - Fotografering

Sv: Jodå, det är bra med mig! själv? :)

SADIA SHAH

svar: okej, härligt! ha det bäst :)

myy! [http://myyritzmann.blogg.se/]

allt är bra, du? :)



härlig blogg, kram

hanna ♡

helt okej, själv? :)

hanna

Sv; Aw! haft en bra dag? :)

Patricia♡

Hoppas du mår bättre snart!

Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej igen fina du! Har en liten fråga. Behöver hjälp med en liten sak som tar endast några minuter. Dessutom får du en länkning som tack!

Klicka på länken och läs mer vad det handlar om

http://sense.webblogg.se/2011/november/tavlar-och-vinn-din-egen-onskelista-fran-asos.html

Tack på förhand :)

Amanda

svar' okej usch va jobbigt :/

Idag drar min julklappskalender igång! Kika in och var med i tävlingen :)

FannyFredrica - Fotografering

Sv: Kul! :)



Första luckan i min julkalender går nu att öppna, var gärna med! :D

Rebecca

Åh krya på dig!

Agnes Eriksson

det är jättejobbigt, krya du också ! =D

emma

godmorgon, allt bra idag då? :D kramis

Emelie Lyrefors - Tro,hopp&kärlek♥

Ja julkorten skulle man kanske ta tag i ^^ Hoppas du får en fin dag!:-)

Fina Frun

Hoppas du fick ett skönt bad ;)

Agnes Eriksson

kolla på tv, är sjuk :(

Emelie Lyrefors - Tro,hopp&kärlek

Åh spännande och roligt! :-) Jag ska tvätta och stryka våra gardiner, tvätta vovven, det blir säkert massa mer:-)

Jennie

Kul att du är med och tävlar om en valfri vara från Evas underkläder ^^



Lycka till :)

emma

sv: hii ja, gör du då? :D

Maria - mamma till Liam ☆

ser skönt ut :)

FannyFredrica - Fotografering

Sv: Detsamma! :D

Jennie

Sv: Det är helt okej idag :) Själv då?

Agnes Eriksson

hihi okejj =D

emma

låter rätt äckligt :o

Bella

Tack detsamma :)



Krya på dig!

Jessica Fotar

Sv; Jaa :) Själv då?

Patricia♡

Gott:)



Kram

B Y S I S T E R S

trevlig kväll, sötnos!

hanna ♡

inte mycket alls, själv? :D

Jonna

Sv: Nej denna helgen blir nog ganska lugn. Ska plugga men också försöka rita en del :) Själv? Kramar

MARIA - mode, outfits & inspiration

Var gärna med i tävlingen på min blogg där en professionell tandblekning tävlas ut! Perfekt nu till jul/nyår! :)



http://mmiaas.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning-fran-city-dental.html#comment

Fina Frun

Hoppas det blev en god thai-lunch!

kajsa

sv: nej, det händer inge roligt idag hehe,

blir mest bara lugnt :)

vad gör du i helgen?

kram

S

låter jätteskönt!

Coquina

Hoppas hostan blir bättre snart! Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)