En mamma kväll på Afrodite

Vid 6 tiden blev det ett besök på Afrodite tillsammans med några söta mammor från förskolan.
Vi hade jätte trevligt och jag fick 2 timmar utav skratt, god mat, och banana splitt ja vad mer kan man önska sig.
Roligast var när alla vi tjejer hällde upp dricka samtidigt och det lät som "ja ni vet" alla brast i skratt. Ja det lätt verkligen som någon som var super "kiss nödig"

Maten smakade som vanligt underbart , souvlakin på afrodite kan man varmt rekomendera. Men jag skulle vilja ha en hel tallrik med tzatziki det är ju så mumsigt.

Hade en super trevlig kväll med dessa underbara damer, det får vi göra om snart.

14
Gizze

Härligt för dig att få komma ut!

Kram Gizze



Ps Jag gör alltid stora mängder Tzatziki ....det Är verkligen gott...men ingen Souvlaki slår min...inte en enda av de testade i Grekland ens hihi...

Mamma

Ja ni ser ut att ha haft trevligt, det var dig väl förunnat att komma ut en stundoch ha lite kul. puss o kram mamma.

sanna -saos.blogg.se

Det låter bra det, de behövde du nog! kram kram

sevendaysaweek

sv: tack så mycket! Den är supergod, lovar!

Julbloggen

Hej! Gillar du julen? Besök isåfall min mysiga julblogg! Där skiver jag om allt som har med julen att göra.



Gillar du inte julen ber jag om ursäkt för min kommentar!



Mvh Elin - Julbloggen

kajsa

mysigt! :)

kram

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad trevligt! :D

Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Låter som ni fick en underbar middag, ibland behöver man en riktig tjejkväll!

Kram

emma

haft en bra helg? :)

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hejsan! :) Har du haft en bra helg med mycket halloweenkänsla?



Tänkte bara tipsa om att jag nu har startat en tävling där man kan vinna 2 mysiga spalampor att ha i badkaret/duschen! Väldigt mysigt nu till hösten och det vore superduperkul om du ville vara med och tävla! :)



http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-2-spalampor-fran-smartasakerse.html#comment

Maria

Snygg blogg :)

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad mysigt och trevligt=)

Daniella

allt bra idag? :D kram

Kikan

Vad mysigt med en utekväll. Kram Kikan