En höst fika på Holgers

Som alltid på förskolan blir man sugen på något sött och gott.
Eftersom det var fredag så avslutade vi dagen med en fika på Holgers.
Vi drack varmchoklad med grädde och mashmallows och åt hallon bakelser.
Dennis åt en riktig socker bulle men han slickade nog mest av sockret.
Sen blev det lite chickchatt innan vi påbörjade promenaden hem.




41
julia

sv: Jaa, är med min kompis :)

Filmskribenten

Gillar du film? Då tycker jag du ska kolla och bevaka min filmblogg. Lägger upp filmer så ofta jag kan. http://filmskribenten.blogg.se/ är adressen du ska klicka på! Tack på förhand. :)

E M M E L L Y

sv: Allt super med mig. Med dig då? :P

Anna T

sv: Jodå, jättebra! Försöker bara få mig till att skriva läxa :P

Själv då?

julia

svar: härligt, vad gott med smörgåstårta! jag vet faktiskt inte, ska bara mysa med idol och god mat!

ella

åh va gott det ser ut=)

här e d bara bra.fint väder myser runt mest

Hoppas du får en fin helg=)

Jennifer

SV; Bara bra! :D

Sjdå?

hanna ♡

inget speciellt, själv? :D

Anna T

sv: Okej vad spännande!

julia

svr: ja visst är de :D

hanna ♡

okej, hihi :D

Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

ja :)

det är bara bra! själv? :)

Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

åh så gott! :)

ANGELCHANELLE

Så gott det ser ut :)

Gotlänning

de är bra här!

hur äre sj söötis ? :)

Emelie

tack! :) ja allt är bra här, själv då?

vilken smarrig fika!!

Milla

Tusan så gott det ser ut!



Allt bra? =) Kram

M*

- hehe!

kajsa

Mysigt! :)

sv: allt är bara bra med mig,

hur äre med dig då?

kram

Sandra

Vad mysigt!! :)



Tack detsamma.

Anonym

sv: Men så gott:)

HANNA

Sv; Japp! Allt är bra med mig! Hur är det själv? :)

Nikontjejerna - Isabella

sv: jodå, allt är bra här med!

chris

oh vad gott!

Tess

Mysiiiiigt! :)

Michelle

Så sjukt fin design:D

Malin (L)

Men guuud, hahahaha sicket sammanträffande då.. att vi var på samma ställe!



tävlingen finns nu i min blogg =)



kramar

Gotlänning

hoppas du hade en bra fredag ! :)

Ninni

så mysigt ni ser ut att ha det =D

Emma

mm, vad mysigt med fika.



Din mamma är verkligen snäll, hon köper myyycket till dennis:) Blir billigt för dig i klädväg till honom:)



I helgen? Ingen aning. kanske ut o cykla en runda eller gå på promenad till till djurpark. får se hur ja mår och vad de blir för väder..



Vet inte riktigt om de är bra för mig o va ute när ja har sån hosta som jag har , även om d eär varmt. Tycker bara den blir värre.

Frida

Härligt med fredagsfika :)

Anna

sv: ikväll ska jag sova, det är inte så mycket kvar av kvällen tyvärr haha. sj då ? kram !

Li

Mums vad gott det ser ut!



Kram

bella

tack tack :) händer idag då? kram bella :)

Sophie "autophoto"

jag ser på mtv dd? :)

Vendi

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Kika in vettja! c;



http://vendiidenfina.blogg.se/2011/october/da-var-det-dags-igen.html#comment



Kramis! // Vendi♥

angelina

åhh den där bakelsen är så underbart god!!!! Skicka hit en ;)



Ha de underbart!!

Mufflo

Ser underbart ut att sitta ute och fika!

Amanda Jonsson

vad gott det såg ut!

Rania

Hej! Jo det är väl bra med mig, själv? :)

Karin

Mumsigt:)