5 Årig förlovningsfika

Solen lyste utomhus så vad passade bättre än att ta en fika vid båthamnen.
Så himla mysigt.
Åmål är en vacker stad allt gammalt är så bevarat.
Men jag föredrar hamnen fiket båtarna och den goda glassen.









34
Mamma till William och Wilma

Härliga bilder gumman.Gott med glass :) kram kram

Bella Davis - MODELL BLOGG

åå mysiga bilder! ser ut som ni har det bra, vart i sverige bor du? kram

Fruity

Gud vad fina ni är! Riktigt härliga bilder, vilket väder :D Kramar

louise mamma till Hugo

Ja det förstår jag. mkt intressant vilken förklaring hon kan ha till att både hon och hennes anställda är så inkompetenta.



Hoppas att du hade en härlig promenad.



Här är det jobb som gäller

kram

Nicolina

Fina bilder :)

Sv. tack^^ Jaa, själv? :) Jag gör inga bloglovinbyten men tack ändå :D

Nicolina

Sv. vasse! Okej, vad roligt :D Ha så kul! :)

Julia Virta

sv; jodå allt bra, själv då? :) jättefina bilder, hoppas du får en trevlig valborg!

Josefine

Sv. Okej, ha så kul ;D

Kram

Ebba ♥

fin blogg!



ha en bra valborg ♥

Andrea

Sv: allt är bara bra med mig. Hur är det med dig? Jag använder inte bloglovin tyvärr<3

Andrea

Sv: allt är bara bra med mig. Hur är det med dig? Jag använder inte bloglovin tyvärr<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ha en finfin måndagskväll :)

Vad gör du?

B Y S I S T E R S

super fin blogg har du! vad säg om ett bloglovinbyte, om du har bloglovin? ;)<3

angelina

mysiga bilder!!! grttis till er!!

Solin (solinjamil.blogg.se)

Ha en fin valborg.♥

LINDSHE

Hoppas att du får ett bra avslut på sista april och en fin start på den första maj! :)



Kramar från Lindshe!

Bella Davis - MODELL BLOGG

tusen tack snygging! haft en bra valbrog? kram

E R I N A T O M A S S O N

Förlovningsfika nämen gud så trevligt det lät. får säga stort grattis till er då. Sj fyllde jag 25år den 9mars och då friade min kille till mig. Vi förlovade oss för 6år sedan men nu var det ett riktigt frieri med "vill du gifta dig med mig frieri"



men till er än en gång stort grattis.

jenlen

så mysigt & den glassen såg smarrig ut

Sinsiii

ellehur? vilken fin dag du måste ha haft!

Isacs Mamma

ja men visst är de så :)



ååå ja GRATTIS!!!

så underbart ju! <3

sandra

Tack!



Det ser härligt ut :)

browneyedgirl

Vad mysigt =) Skönt att ni är bättre med. Kram och kika gärna in på min gamla blogg

[email protected]

AMI

nej vad roligt ^_^ jag drömmer om sådan kärlek också!

Emma

Herj gumman

Hur var eran valborg?

Hur går de med er sjukdomsresa med mannen? Hoppas han blivit bättre!

Kram

Linn

Sv:hihi, Allt bra ?:)

marina

sv. så lite så :) Det är bra med mig, hur är det själv?

EMMAS!

okej härligt :D

Malin

Jadå, bara fint. Och själv?

Kram

LIFE by TESS

Grattis i efterskott! Mysigt med Åmål, jag är ju därifrån.



Sagas syster är 13 år och en bonus till mig.

Linn

Sv; Okej, jag lägger till dig nu. :)

KRAAAAAAAAM

jr

Vilken söt unge :)

wilma

sv: jadå!

hade du en bra valborg?:)

Viktoria - Hallon

vad mysigt ! :D och glassen såg riktigt god ut!