Dennis våran älsklingskille





15
Emma

fin blogg! kolla gärna in min med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :D

sanna -saos.blogg.se

svar Om du läser min lilla guide så ser du att det går bara att skicka ett presentkort per butik och person, så antagligen har jag redan fått alla gratis som är tillgängliga just nu, men det kommer ju upp nya varje dag, så håll utkik, om Polarn o pyret dyker upp, skicka gärna till mig, så håller jag utkik efter stadium och POP till dig! kram kram

Emma

jo de har jag;)

Jag sökte på ditt namn men hittade nte dig.

Jag heter Emma Nilsson och har en bild på benjamin som profil när han är tmtenisse, så du ser säkert vilken som är min profil direkt:)

Emmy

Men så söt han är :-)

Hoppas ni har en fin helg! Kram

Coquina

Fina bilder =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Anonym

det är toppen, själv?=)

Milla

Här är det bra, har kollat lite på tv :)

Allt bra hos er? Kram

kajsa

så söt!!

Emma

Tack så mycket gumman:)

Emma

sv; nu följer jag dig på bloglovin! säg till när du gör detsamma. här händer det inte så värst mycket, du då? :)

Mamma

Ja det var härliga bilder på en alltid (nästan) glad kille, tänker på lilla Dennis varje dag ,hur roligt vi har haft i hans sällskap förra helgen. Puss o kram /mamma.

Emmababy

sv: hihi kej, jo de ä bara bra :D

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; ne jag har inte fått något :P

jag fattar inte hur man skickar :/

kram

Muttiz

Så fin blogg-design du har :)

anna

usch då stumpan, jag håller alla tummar jag kan för eran skull. hoppas att du vet det.