Lördags mat

Idag har det vart en lugn dag vi åt frukost i sängen.
Sedan har jag ägnat min tid åt att städa och torka golv, sedan trillade jag och Dennis köttbullar.
Himla mycket godare att göra egna än att köpa färdiga.
Eller vad säger ni?
 
 
 
 
 
26
eemelielinneea † photo clothes everyday

SV: va skönt! kram

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh jag har tänkt länge nu att jag ska ta och göra egna köttbullar, det är ju så gott! :)

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Johanna

Gott, här åt jag rester från igår :)
Jag skall slänga mig i soffan och se lite friidrott tänkte jag, själv då? kram

Johanna

låter inte rent fel, blir nog en tidig kväll här med :)

Anne

Hihi aa:) Jo allt är toppen tack:) Hur är det själv?:) Kramar

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: låter bra!
Har precis varit ute och roat mig i trädgården med kaninerna! :D Hos dig då? :)
Kram

Ella - Träffad av blixten ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

Johanna Öberg

hehe jo det har ju inte varit världens bästa väder:) men det kommer säkert:)

Ella - Träffad av blixten ♥

Sv, det är bra :) Följa varandra via bloglovin? :)

Säg till genom att kommentera på min blogg när du följer mig och vilket nummer du blev :)

Du måste klicka på +:et-ikonen i menyn för att följa mig, annars går det inte att hitta min blogg ...

Jag slutar följa ALLA som bluffar och inte följer tillbaka!!

Ella Stork

sv: Här är allt bra! Självdå? :9 kram

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Jaa det ska det bli!
Okej låter gott! :D
Kram

Ida

Toppen med mig, med dig?
Anmäl dig gärna till min fototävling på min blogg.
Kram

Linda

åh va mysigt det e som jag vill ha det.!
maten ser väldigt god ut :)

julia

Sv; Jaha, gud så gullig:) Ja, allt är bra med mig, själv?
Kram

Annika

Mumsigt :>

Lindy Ree (Boende i England)

Ja! Men det är gott med Mamma Scans och rödbetsallad :)

BATT

desamma

edith

Å vad gott

Lisa - Mamma till Alice <3

Det låter jobbigt att få sova så där lite, då orkar man ju knappt... :S

Jag har städat och röjt lite, varit ute och lekt med den lilla, sen mest degat inne idag.

Imorgon är jag sugen att dra med Alice till Parken Zoo och kolla på Timoteij samt kolla på alla djur. Får se hur det blir.

Själv?

Kram

Lisa - Mamma till Alice <3

Glömde skriva att egengjorda köttbullar är MYCKET godare än köpta. De äter jag i nödfall då jag inte alls är förtjust i dem längre!

Therese

Mums! Nu blev jag nästan hugrig igen :)

anna

ser jätte gott ut. kram

Malin

Egna är godare :)

Anna

Vad gott!

Elin

Definitivt, så sugen man blir nu! :D

Erika

mmm älskar hemmagjorda köttbullar! Vi år köttfärslimpa idag, också väldigt gott :)

kram