Päronpaj när den är som bäst

Ett tips!
Ni som alltid bakar äppelpaj varva med päron det är himmla gott faktist. Antingen kan man ju köra hälften hälften ...
Men denna gång körde jag bara med päron i och det smakade underbart.

42
JOZ♡

Tja! Kör en tävling för första gången på bloggen, vill du delta så klicka här http://bedeliciious.blogg.se/2012/march/tavling.html#

CLARA:)

åh vad gott! allt bra idag? :)

Sofia - FOTO

Sv: Låter mysigt! Hoppas ni får en fin lördagskväll! :)

Sasha

Päronpaj är super gott :) HAr ett jättebra recept som jag brukar göra :) Tillsammans med lättvispad hasselnötsgrädde :)

Kram

E M E L I E

sv: åh gud vad gott, älskar kladdkaka!



jag ska också vara hemma och mysa idag :) kram

sara

Jätte fin blogg! Vad har du gjort idag? :)

Ma

Låter jättegott. Har faktiskt aldrig testat päronpaj. Sv: Jag är intresserad av länkbyten...

Anonym

Jag tror skrev lite otydligt i min förra kommentar. Jag menar bloglovinbyte. Visserligen är det också ett slags länkbyte. Men man kan nog misstolka det annars. Hoppas allt är bra och ha en riktigt trevlig kväll...

Isacs Mamma

ååå så gott de ser ut:)<3

kajsa

sv: det är bara bra med mig! hur är de själv? kram

tove

fin blogg! kom gärna in till mig och släng in en kommentar:) kram

LYNN

sv. jo allt bra tack sj?:)



ser gott ut!

Sanna :D

Gott med päronpaaaaj!! :D

Sanna :D

ohh vad gott! :D

LYNN

sv. låter jättebra!!

E M E L I E

sv: ja, jätte mumsigt!

godnatt :)

kiwiberries

sv: trött =) så ska sova nu

Molly- drömmen om att bli modell

sv; allt är toppen med mig! själv? :D

Moa A

sv: jodå, allt är bra med mig!

lite trött bara :)

Själv?

Mycket Annorlunda Blogg

allt bra med dig? :D kram

♥ ida

Sv: så lite så! hehe okej :) Jag har precis haft kalas! :)

Nathalie

Sv; Idag ska jag sola och bada. :)

Hur är det med dig idag?

Kram http://nathalies.nu

Linniz

sv: Japp allt är bra :D själv då ?

Emma

Jo vi hade jätte GÄRNA kommit om vi inte hade bott så långt ifrån varann bara..



Fyller han år eller vad är de för kalas han ska ha?

kram:)

Emma

då får man ta och prova de någondag, de lät ju faktisgt smarrigt!

Fruity

Gud så smarrigt :D!

Hihi ja det kommer när man är lite mer ekonomiskt och psykiskt redo :))

Kraam

Jessica

Usch vad hungrig jag blev nu på paj =) Kanske ska prova =) . Ha en bra dag kram

alina

fin blogg!

vet du hur man laddar ner musik i cd format?:)

madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Det där ser väldigt gott ut!!

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå allt är kanon här, lite trött än bara, men det ger sig :) Blir en shoppingtur idag tror jag, vad ska du göra?

Two trollfaces

Hey nice blogg! Dagens blogg hos oss :) Klicka in här http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/entry-159805472.html#comment och va med vettja :D

H J J O N S S O N

Hej! Jag vill bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg, där du kan vnna skal till iphone, htc, sony ericsson och samsung eller skins till iphone. Det är första gången för mig som ha en sån tävling i min blogg. Jag hoppas så mycket att du vill delta i tävlingen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande!

sara

sv: Härligt, jag har shoppat! :) vad ska du göra idag då?

Esmeralda<3

sv. jadå sj??

Sasha

Hoppas ni får en bra Söndag :) Kram

Miss Sunshine

Sv: Allt är bra, själv då? :)

Maria

Ser gott ut! Har du färska eller konserverade päron i ??

Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Hoppas att du får en bra 1a April ;) KRAM

nojjz.blogg.se

linda - en vimsig mamma

vda gott med paj!

men ojdå hur gick de med mobilen då?kram

sara

sv: mysigt! :) Jag ska sätta mig och plugga och städa om några minuter.

linda - en vimsig mamma

ok, vilken tur att den funkar! inte så kul att man har ett MÅSTE att köpa ny mobil =/ kram

Linda

mums va gott:D