Dennis nya reklam bilder

Här kommer ett smakprov av bilder.
Tack till.
Nova Star tröja kommer från litenochfin.se
Nova star jeans kommer från kidsbrandstore.se







40
Elin Eriksson

Sv: Bara toppen, sjdå? :)

Nelly

sv: Okej ^^

Elin Eriksson

Sv: Åh så kul! Kram

TC

jo det är fint =) Sj då?

CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; sjuk, du själv?

Linii

Neej vilken söt kille! :D



SV: jaa absolut, följ mig och skriv vilket nummer du blev så följder jag dig direkt efter :) Kram!

Lee

sv; Ja det är bra. Ligger mest i sängen och skriver manus heeeela tiden.

Själv då? :D

Linii

SV: Härligt! Följer dig nu och blev nr 176 :)

Jennyh

så söt >:)

Patricia♡

Vad fin han är:)

Patricia♡

Det är okej:) Hur mår du själv? Hur går allt med familjen?

bysisters

Fin blogg du har!

Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: allt är bara bra. SJälv då?



gud så fina bilder. Vad är det för reklambilder? Är han modell för något företag eller så?

rebecca

Idag tar jag de lugnt just för tillfället ska även packa ska åka till Kiel över helgen :)



Vad hittar du på? =) kram

martina

sv; jadå, hur är det själv? :)

Freja

fin blogg,allt bra? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

åå detsamma snygging! fina bilder:) allt bra? kram

Freja

Sv: Jag svarar på lite kommentarer och pluggar. Själv då? :) Jo det kan vi göra!

Kram

♥ L I N D A

sv: skola bara, allt bra?

Patricia

Vad blir det för mysfika?:)

Freja

Sv: Följer dig nu också, blev nr 7! :)

Ha en fin kväll!

Ellen

Det är toppenfint, hur är det själv? :)

Gärna det, jag följer dig nu, blev nummer 178 tror jag.

Guuud så fina, riktigt söt kille detdär! Hur gammal är han? :)

KRMAR

~ L I N N ~

Ja verkligen hih :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt najs torsdagskväll! :D

Frida - BF 8 juni ♥

Vilken sötnos!

Tillan

Bloglovin byte? Kommentera bara i min blogg när du följer mig så följer jag tillbaka ♥

Evelina Olsson

Sv; Jo tack bara bra själv då?

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Finfina kläder. :D

Hoppas din dag varit fin fin. :D

Simone

jättesöt pojke du har,liknar dig ser ja.super fina kläder.skulle ja oxå vilja ha till min lilla grabb

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

tråkigt att ni har fått väder,

jo tack det är bara bra med mig,

Har du haft en bra dag då? kram :)

caroline

stilig pojke :)

Sandra väntar på bebis

Oj så söt :)

rimhanna

så gullig! hej förresten hur går det med livet? hur mår du :)

Ellen

Jag har tittat på tv och pluggat till mitt moppekort, du själv? :) KRAM

Gardenhouse

En sån snygging, som visar läckra kläder!

I samma fotspår som sin mor :)

Ha en fin helg,

Sussi

Patricia♡

Så mumsigt allt lät:) Hoppas ni har fint väder idag för picknicken då:)

sandra

Söta bilder på honom!



Tack för din fråga men jag gör inte såna byten.

Ville Niskanen

Vilka fina bilder! :)

♥ Sojka ♥

Men gud så fina bilder! Vad duktig han är! :) Var söker man till barnmnodell. Isak är fortfarande för lite men vill oaf söka sen. :)

Kram!