Träffat min gudson och vart på sonens 3års kontroll

Hej mina vänner och mina läsare eller ni som bara är inne och snokar lite.
Idag fick jag äran att träffa min lilla gudson enbart 10 dagar gammal och han var så söt.
Se själva...
 
Sen var det dags för sonens 3års kontroll (fast han fyller 3år om drygt en månad).
Han vägde lite drygt 16kg och var 101,5cm lång (så han ligger mycket över medel i längd och vikten låg han lite över medel).
På kontrollen fick han även berätta vad som fanns på olika lappar, tex en bil och dennis förklarade då också att man måste ha bilbälte på sig och att det är pappa som kör bilen och att man åker långt bort.
Hon reagerade på att han låg långt fram språkmässigt och pratade långa meningar och förklarade invecklade saker och att där inte fanns några tal problem.
Så en stolt mamma gick hem med denna snart 3åriga pojke som skött sig galant idag.
 
 
18
Peppbloggen

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför gjort en blogg där vi uppdaterar med inspirerande- och peppandeinlägg. Just nu har vi en enkät upplagd på bloggen som handlar om just självkänsla och vi skulle verkligen uppskatta om du kunde svara på den då det skulle hjälpa oss med vårt arbete! Scrolla bara ner så hittar du enkäten :)

Sus

Sötinglillkille och SötingStorkille!

Kraaaam

Carro

Oooh :-) förstår att du är sikt över att ha en så söt gudson <3
Hoppas du har en fin kväll!
Kram kram

Ronja

Svar; sorry för sent svar, vad bra, jag blev 283 som följde! :)

josefine

Haha jo de är ju klart!!
Vad brukar ju skriva om när du inte har nått vettigt som du gjort eller så som är kul?
Samlar förslag ^^

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Nja, tror jag börjar att bli sjuk.. Själv?

Amanda

Så söt!

gizze

Nu är jag här och snokar hahaha..
Ja han växer helt klart grabben :)
Ses när du kommer hem igen..Kram

ullie

ja nu har vi snokat på bebis bild då hi hi ..
oj skötte sej lilla sötis på alla kontroller ?
men gud så söt.. Har fortf inte träffat elelr träffat på riktigt mer än i vagnen mitt syskonbarn då syster varit sjuk o sen sjuk igen nu i halsfluss vill hålla mej därifrån men ändå inte liksom hon har hunnit bli en hel månad nu lilla hannah

Jessica

Så mysig liten bebis!

kaffehörnan

Vad charmig

anna

Nämen vilken liten fin bebis. Duktig kille på kontrollen. Kram

Emmy

Åååh vilken söt gudson du har. Och kul att din son är så lång och växer! :D

Emma Härnqvist

Han är så lik dig ju! Och så söt den lilla bebisen va :)

Hoppas att du mår bra tjejen :)

Amiee Whitney

sv, Tack så mycket honung.
Jag är fortfarande i lite smärta men jag är okej.
Hur mår du?

Anki

En sån lite söööt familjemedlem. Nu åker vi till Malaysia och blir borta ända tills 16 Jan 2013, kommer att bli helt kanoooon.

Ha en riktig God Jul och ett Gott Nytt ÅR, vi får hoppas på att år 2013 kommer att bli ett år, utan sjukdomar och eländen, det räcker och blir över som det varit för er.


Kramar

Mandosa

Åh första bilden: så sööt!

Kusin

Duktiga Dennis! =) du ska vara en stolt mamma =)