Bakom kulisserna

Igår var det dags för Dennis plåtning i en studio vid fridhemsplan.
Han gjorde som vanligt ett bra jobb och alla var nog rätt nöjda.
Angelica som egentligen är mua agerade stylist och hjälpte Dennis på och av med kläder mellan ombytena.
 
Lovar att jag ska visa er resultatet sedan.
 
 
En glad Dennis studsade runt.
 
 
18
Maddiie

Tittar in och önskar dig/er en fin fredag :)
Några planer för dagen/kvällen?

anna

Vad kul. Spännande att se bilderna sen

Kusin

Vad roligt =)

Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

mina - it's my time to shine!

Va roligt! :D

alvis

sv; skönt de med ! :)

Mini

Jag har haft en bloggpause i 2 månader, så därför har jag inte svarat på din kommentar haha. Men nu är jag på igen. Så vad har du för dig en söndag som denna?

Anita

Vad roligt. Jag väntar med spänning för att få titta på det. Ha det bra .Kram/Anita

Sara

Spännande att se resultatet! :)

Svar: Tack! :) Jag hade en riktigt bra helg, hoppas du också har haft det!

Sessan1

Skönt att höra att det är stabilare nu. När får ni reda på alla svar ni vill ha?
Jag håller tummarna för att han får komma hem till jul, man vill ju fira med sin familj ju.

Så skönt att ha honom hemma förra julafton, det är ju en dag man vill vara med sin familj.
Kommer han att bli helt återstäld ifrån denna cancern? Eller den kan inte försvinna??

Förutom att jag mår så dåligt och har ont. Så har vi fått flera dåliga nyheter om min sambos pappa tyvärr.

Hur är det annars då??

Kramis

Gabbi

Fin blogg! =) Bloglovin'byte? kramar!

Amiee Whitney

sv, Jag känner dig yr idag men jag är okej. Hur mår du?
Hade du en bra helg? firar du halloween?

Kadri

Blir säkert fina bilder

Jessica

Jo tack det är bra, själv då?

Madde / Mamma och nybliven fröken

Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

sandra

åhh så söt han e

vvvviktoria

Hej! Vi gjorde ett bloglovin-byte för ett tag sen, så jag undrar om du fortfarande följer mig? Tacksam för svar. Kram / v

Carro

Men så kul att även Dennis får modella :-)
Hoppas ni har en fin fredag O:-)
Kram kram