Lördag

Medans mannen var hos sin frisör tog jag och Dennis en tur in på tivolit.
Dennis fick åka en bilkarusell och ta 2 lotter - han hade turen att vinna 2 små nallar.
Sedan åt vi lunch på stan då mannen har namsdag (Grattis älskling)..
Sedan blev det en liten avskedskväll med vännerna på Club G.
 
 
 
Nu är väskorna packade, Dennis sover och jag har dushat.
Imorrn börjar min dag kl 6 vi åker hem till stockholm.
mannen åker "ambulans" kl 9 till KS i solna för att förberedas inför tisdagens stora operation.
 
Jag kommer nog inte vara någon dator nörd under denna tid, jag gör bara det jag orkar och hinner,
Men kommer försöka uppdatera er någongång.
 
 
32
gizze

Oj så jag åt...vi får äta ihop frampå..
Nu håller jag alla tummar och tår, tänker på er alla tre, hälsa micke så mycke från mig..hör av dig när du vill , orkar och kan...Ha det så bra som går i storstan KRAM

Mamma

Jag kommer och hälsar på under eftermiddagen , puss o kram/mamma.

polkapolka.blogg.se

Så söt :)

polkapolka.blogg.se

sv: ja allt är bra, sj då? :)

MARIANATHALIE

Åh söt!

Hoppas att du får ett härligt avslut på helegn! :)

Anna

Förstår om du inte hinner med datorn.ta hand om dig.kram

Moa

Det hoppas vi med! ;)
Vad är det din man ska opereras för? Om du vill berätta dvs.

Hehe ja, får nog börja äta med tallriksglass! ;)
Kram

Charlotte

Härligt med Tivoli och lite Nallar :)

Håller tummarna för er nu att operationen lyckas. Hoppas ni haft en riktigt trevlig helg i alla fall:)

Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :) det är bra här med!

Anita

Vad bra kortet blev på Dennis. Jag hoppas innerligt att allt ska gå bra med operationen. Jag kommer att tänka på er särskilt på Tisdag. Jag tror att alla förstår om du inte orkar med att skriva här. En stor styrkekram till hela familjen./ Anita

LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Så söt! :)

sv: Haha, jo, pengarna försvinner snabbt på barn när det är tivoli och massa karuseller. haha :)

Jag ska strax hoppa in i duschen, du då?

Maddiie

Vad roligt med tivoli :) Hoppas ni haft en bra helg och jag håller tummarna för att operationen går bra! Kram

Fina Frun

Hoppas allt går bra!

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

sv: härligt o höra:) allt är bra med mig åh:)
händer det nått kul i helgen då?:D

elle

Önskar dej en toppen söndag! :D

Clara Ringqvist

Låter som en mysig lördag! Hoppas att allt går bra med operationen!
Tack för din kommentar!

Carro

Stor kram till er alla! Tänker på er och önskar er allt gott <3

Kina

Hoppas att allt går bra med operationen, vad är det han ska opereras för? (du behöver inte svara på det om du inte vill). Ha det gott och hoppas att allt går bra!

Kram Kina

I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas att den stora operationen går bra. :)

Ni verkar ha haft en toppenhelg i alla fall.

elinelinelin

Kul med tivoli ;)

AnnaWK

Ja jag kände att en positiv lista inför hösten var helt rätt när de flesta gnäller över sommaren som försvann.

Josefine

Ojj, haha! Du har aldrig en dag hemma bara eller vadå? ^^

Eleni

Gud vad snygg header! Är det du på bilden?
Hoppas det går bra på sjukan!

Gör bloglovin och blogkeenbyten, säg bara till :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Haha jag känner igen mig i det där, börar man åka karuseller så vill man inte sluta ^^,

DIYS

så himlans söt

Elinor

Sv: Allt är bra, hur är det själv?
Kram

Sara

Svar: det låter ganska skönt det med! :) Hoppas att du har haft en bra måndag! Kram!

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hehe, Okej. Nja jag ha tagit de lugnt. :D Och nu svarar jag lite på kommentarer. Senare blir det nog sängen. :-P Haha. Trötta jag! ;)

Amiee Whitney

sv, Aw trevligt. Hur var din helg?

bella davis

åå va söt bild :) allt bra med dig?? kram

Emmy

sv;
Mysigt är vad det är hihi! :D Det låter också trevligt. Hoppas allt är bra ikväll då?

Johanna-modemamma

Vilken fin bild!
Hoppas operationen går bra. Tänker på er!
Kram kram!