sooo fresh

Ummm hemma gjord vaniljglass med färska jordgubbar och apelsiner kändes väldigt fräsht.
Idag har vi mest tagit det lungt, intagit resterna av påskmaten.
Vart ute på gården Dennis har cyklat på sin sparkcykel och trehjulingen men lillen börjar bli förstor för den han är ju så lång *han brås ju på både mig och far sin* och vi är ju långa båda två.
 
Sparkcykeln kommer från skatepro.se där hittar ni massor av fina sparkcyklar till mycket bra priser.
 
 
 
 
bra priser - skatepro - skatepro.se - sparkcyklar
15
ullie

mmm gott det såg ut.
Här har de me åkt sparkcykel fast igår men så skoj efter vintern

kramiz till dej

ullie

ja :)
blir natti här me när som tror att ögonen går i kors :)
Förstår inte för jag brukar va nat människa men inte nu på sistone kram natti

Marie

Detta såg ju gott ut med =D

Linda Johansson

så härligt det ser ut!

Becka [fotoblogg]

Åh, så himla gott!
sv: Åh, tack så väldans mycket finaste du! Det gör mig så glad.
Påskkramar. ♥

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack snälla!
Men åh va gott det ser ut!!
Hur har du gjort glassen?

Mamma

Det får bli så att jag får gå och titta på en cyckel till Dennis någon dag framöver puss o kram till er alla tre/mamma

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

RE: sant, hade man haft ekonomin att köpa båda så hade jag utan tvekan gjort det!!

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vad gott det såg ut! :)

SV: Jodå min påsk har varit helt okej, hoppas att du hade en fin påsk själv :)

sussi

å va de ser gott ut =)

B R O W N S U G A R

Åh så smarrigt!

Anna

Ser super gott ut. Kram

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Låter super gott med glass och jordgubbar "mums"

Annika Soulcityguide

Vilken fräsch dessert! Mums.
Ha det fint, kram!

Jenny

det där såg gott ut, älskar ju jordgubbar :)