Familje söndag

Som vanligt ses familjen hos oss på söndagen.
Idag hade jag kokat ihop en god pastarätt med bacon kyckling och cheddar & mozzarellasås den är super mumsig och alla blev mätta.
Sen gräddade jag våfflor till oss, Dennis bjöd på sina hembakade hallonmuffins som vi gjorde igår kväll.
Älsklingen min har namnsdag idag så givetvis fick han en bukett med röda rosor.
Dagen var väldigt lyckad och trevligt att få träffa alla igen. Jag älskar söndagar för det är en riktig familjedag.
 
 
 
 
familje söndag - familjemiddag - pasta - söndagsmiddag - våfflor
17
Annika Soulcityguide

Vilken mysig familjedag :)
Och maten låter ju galet god!
Kram kram!

basebollivet.blogg.se

Mums!!
Vad skönt med lite lugn familjedag :)

ann-sofie

svar; jag har ännu inte hittat någon favorit, dock gillar jag två killar men jag minns inte vad de heter.

såg riktigt mysigt ut! hoppas du får en fin dag kram

anna

vad smarrigt. tar gärna emot recept. kram

Anita

Trevligt ni verkar ha haft det! :) kram

Susan

Vilken härlig söndagstradition!
Mums så gott, jag blev jättesugen på våfflor!

Kraaaam

Angelica

Det är så mysigt med familje/släktträffar. Jag e familjemänniska. Och gillar o umgås med nära o kära. Var skönt att komma iväg en helg, då jag inte varit på nån resa i sommar. Blev bara till Ullared, men gör inget iom att de va skönt o bara komma ifrån Göteborg.

MartinaOlsson

sv; tack! :)

LIENE

Du äter alltid goda saker :)

B R O W N S U G A R

Så fina rosor =)

Emmy

Åh fina bilder, ser hur trevligt ut som helst!

sv;
Ingen orsak! Åh mysigt det ju ^^ Jadå, har haft en lugn men rätt trevlig helg. Fick mycket tid till att plugga. Kram :D

Camilla

Hejsan! tänkte bara berätta att jag har en liten tävling på min blogg just nu :) vinn ett par supersnygga leggings :)

Anonym

Okej jag förstår dt. Viktigaste för ett barn e familj och inte så mkt och umgås med andra barn. Så stressa ej på dt!

Hur har ni det denna veckan? Hoppas allt är okej! Förlåt för dt sena svaret.

kram

Sandra - Med en fästman på Kumla

Men så mysigt att ni samlas allihopa på söndagar :) och vad god maten lät, mums!

Linii

Sv: Oj har inte hunnit vara in på bloggen på 2 dagar.. Men tack och ha en bra vecka :))

Louise mamma till Hugo

Mysigt med familjedag =)
Brukar vara de flesta söndagar på söndagsmiddag hos svärföräldrarna, mysigt =)

Hoppas att allt är bra annars. Kramar

Natalie

Åh vad mysigt :-). Om du orkar, skulle du kunna lägga upp receptet på maten?