Familjedag på Skansen

Idag var det "DENNIS DAG" ja han fick önska vad vi skulle göra. Leklandet? Simhallen? Skansen?
Han valde det sistnämnda.
Åh när vi tagit färjan över till djurgården var klockan runt 11 solen lyser och det är lagom varmt.
Har du coop kort frågade dom när vi skulle köpa biljett och det hade jag ju  ..JAHA då blir det GRATIS.  jaha 160kr extra sparade man då.. jaja jag tackar.
 
Vi promenerade upp till tivolit där vi började med att åka karuseller (inte jag då men Dennis).
Det blev slänggungor och hästkarusellen och massa lotter och chokladhjul. Åkturer och lotter allt var till halvapriset. Det vart en överraskning för plånboken.
 
 
 
 
 

Sedan gick vi till stora sceen där vi kunde lyssna på Danny saucedo, Linda Bengtzing, Jasmine Kara mfl.
 

Sedan ville Dennis åka häst & vagn och rida
 
 

Sedan Blev det korv med bröd och festis och lek i Skansens lekpark
 
 
 
 

Sedan tog Dennis lite bilder på mig
 
 

Dennis var mest intresserad av att kolla på björnar, grisar, vildsvin och vargen och dom 3 nyfödda lodjuren
 
 
 

Vi avslutade med en middag utomhus på Soliden med en fantastisk utsikt över havet
 

Dennis och jag fick en underbar mamma + son dag. Vi var hemma klockan 6 så det blev en heldag.
Älskar att se Dennis glad & sprallig och ni vet när ögonen glittrar som om det nästan vore julafton.
Han var mycket nöjd med dagen.
 
 
15
F E L I C I A

Såå himla mysigt!

Kaisa

Men vilken dag ni haft, läser och ler...
Fina bilder också. :-)

Kram ❤️

gizze

Härlig dag! Minns när Niklas var liten och vi tog oss till Skansen varje år....underbart!
Kram Gizze

GeddFish

En sådan underbar heldag, vackert väder och mys! Dennis är allt en riktigt liten go kille, han charmar nog alla, lätt att fotografera också.
Jättefina bilder till albumet att minnas i vinter! Kram, Gerd♥

Sarah

Vilken rolig da :)

NICOLE

Vilken underbart mysig dag ni fick till! :)

SV: Eller hur , såå hemskt! Det är därför jag velat bli psykolog/socionom för att hjälpa de som inte har haft det alls lika bra som jag. Men å andra sidan kanske jag heller inte riktigt förstår deras situation.
Tvivlar på om jag ens kommer kunna vara så bra förälder som mina har varit.. men jag ska göra mitt bästa :) Kram!

coffeeandcupcake.blogg.se

Så roligt och fina bilder :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Mysigt! :)

mamma till william och wilma

God förmiddag snäckan..så skoj att de har familje dag på skansen..de hade mina små också gillat...Dennis ser ut att trivas massor när man ser på bilderna...
Hoppas att allt är bra med er och bebisen i magen mår bra..Kommer killen att flytta hem till er eller hur kommer det bli för er som familj om man får fråga..kanta det privat i mejl om du vill..kram kram

Louise mamma till Hugo

Vilken underbar dag ni har haft. Härligt.

Min undersökning gick bra tack =) Fick så mkt lugnande att jag somnade. Det enda jag känd var när de tryckte mig på magen. Men inget kunde de hitta så undersökningarna fortsätter suck,,

Ha en bra start på veckan
Kraam

Flisan

Sv: vad bra, jora gårdagen var helt okej :P

NICOLE

sv haha jaa det är klart, du förstod kanske inte va jag menade =)

Mamma

Underbara sensommar bilder på er .

anna

Vilken härlig dag :) och vad roligt att det vart så billigt då känns det extra bra. ha en trevlig kväll. kram

mamma mindy

God förmiddag snäckan.Ja ni får ta en tag i taget & göra det bästa av det hela o ser hur allt slutar..
Hoppas att du får en fin tisdag..kram kram