Happy friday

Idag blev det lunch på China haket i centrum med Dennis och min mamma.
Dennis kött var både segt och rått ...nej stort minus för det.
Han fick smaka på mammas och min ugnstektlaxfile med hummersås. vilket han gillade bättre.
 
Efteråt blev det vaniljlatte på paus.
Innan vi gick hem för att fixa fredagsmys.
 
Imorgon går vi jakt efter
 
-Ryggsäck till Dennis ... som han får ha sina leksaker, kritor och målarbok m,m i, så han är sysselsatt på planet.
-Badbyxor till Dennis
-Sandaler till Dennis
-Bikini till mormor
-Mascara till mig
 
Ja det var lite av det jag kom på just nu... Lär ju shoppa som en galning där nere också.
 
Dennis & mormor på Paus
 
Jag och min älskling hemma
 
 
 
 
7
ullie

Låter som en jäte mysig dag på stan . Ja du det emycket som ska fixas innan man ska i väg.. när åkte ni ?

anna

Hoppas att ni hittar det ni behöver. Kram

aansoo.blogg.se

låter som en mysig dag, hoppas ni hittar allt ni letar efter :)

Elena

Fina bilder!

Petra Nymans Dagbok

Så härligt med semester för er!<3 Det är ni så värda! Kramar Petra

Angelica

Vara tvungen att slita o dra för att få på mig mina jeans idag. Visste att jag gått i vikt. Men inte sååååå mycket som vågen visade. Fick en strörre chock. Några tips på goda och nyttiga mellanmål?

kusin

Låter som en riktigt mysig dag ni haft tillsammans =)
Vad roligt att ni ska ut och resa =) vart ska ni?
kram