Underbara fredag

Dennis jag och min mamma var och stor handlade idag och lunchade tillsammans.
Sedan handlade vi på willys . Dennis och jag inhandlade fredagsmyset tillsammans.
Massa goda frukter som vi båda gillar. Han plockade en burk med sitt favorit godis.
Sedan var vi på kyrkogården då Pappa Mikael Ivarsson "alias Ivar" hade namsdag idag ..
Vi tände ljus och det var så oerhört fint. Det är en speciel känsla när vi är där som inte riktigt går att beskriva.
Eftersom Dennis var pappas " lill ivar "  så fick han lite extra mysigt fredagsmys och fick välja 2 filmer till kvällsmyset. Vi han se den ena filmen.
 
Idag skulle Dennis spelat in en reklamfilm för Ica men scenen han skulle gjort ströks tyvärr från manus redan igår.
 
Men vi fick en underbar kväll tillsammans. Och den är jag så tacksam för.''
 
Melon, jordgubbar, lichti, kiwi i varm smält choklad *yummy*

Mysigt blir det med tända ljus när vi krypt ner i soffan med favorit filten.
 
Dennis myser i soffan och tittar på pippi långstrump * här hemma älskar vi Astrid lindgren filmer*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fredagsmys - happy friday - myskväll - underbara fredag
10
♥ Sojka ♥

sv:Ja jag pallar inte sitta i badet för länge ändå men det är härligt dom där lugna minutrarna. :) kram <3

Tänker på dig hjärtat! <3

GeddFish

Så mysigt! Jag älskar dessa frukter och bär som du nämner.
Astrid Lindgren tröttnar man inte på, inte jag heller fastän inte barn/ungdom längre.
Lördagskram! ♥

Fanny

Åh, gud så gott med chockladfondue!

anna

vad mysigt :) och vad mycket goda grejer. kram

joanna-livet med asperger

vilket mys men det är ni värda:)

Petra Olsson

Mysigt ni har och frukt och choklad är ju så gott😚kram o ha en mysig lördag

Sandra - Med en fästman på Kumla

Vilken mysig dag & kväll ni hade :)

Tess

Åh, vad mysigt det ser ut! :) Kram

Sara

Ni ser ut att ha haft det riktigt mysigt :)

kusin

Å ser ut som en riktig mys kväll det där!
Jag älskar astrid filmerna också, alla! Längtar tills lillan blir större så vi kan kika tillsammans verkligen, hon har precis kommit in i pippi långstrump men det är mer melodin som är roligare än filmen ännu =)