Dessa små underbara trollungar

Dessa små - åh så jag älskar er.
Ibland tömmer ni mig nästan på energi men kärleken får mig att gå runt i en bubbla av lycka. och ja energin fylls på av all er kärlek. Alla kramar och pussar.
 
Dennis den lill gamla .... han som kommer med små råd, han som är smart, han har så roliga kommentarer och oftast bubblar han av både bus och godhet. Ibland krockar det och buset tar överstyr och då kan det bli lite fel för han vet inte svaret på var allt bus kommer ifrån eller varför han ibland inte "hör eller lyssnar".
Grabben med många frågor, saknar blyghet och är sprallig som få men en sak kan jag inte ta ifrån honom
han är klok som en bok med ett hjärta av guld och godhet.
 
Angelina Snäll och gosig liten tjej som mest skrattar. ja rätt exemplarisk liten bebis som faktist finner sig i det mesta.
Storebror är favoriten... ja hon iaktar allt han gör.
Sover bra om nätterna ja jag hoppas detta håller i sig.
Mammas lilla prinsessa.
 
Ja jag verkligen älskar dessa små troll. Kommer göra allt för dom så länge jag lever.
 
Nu har jag 2 nybadade små skruttar att ta hand om och så småningom natta.
 


 
 
 
5
Celine

Gud så söta!

åsa i åsele

Finaste små <3

Cissi

Vilka härliga bilder och visst är det häftigt att få följa och lära känna de små individerna

Anna

Fina de är <3 Kramar till er

JUNITJEJ

Kanonsöta!