Tisdag

Imorse när vi vaknade märkte vi att Dennis fått feber utav gårdagens vaccination och inatt var han så stel i armen att han små grät när han var uppe på toaletten och han klagade på att armen värkte.
Så idag fick han vara hemma från förskolan men nu mår han mycket bättre och febern verkar vara borta.
Tommy ordnade en super god frukost/brunch åt oss så himla gott var det.
Sen hade vi mysdag hemma i soffan och kollade film tillsammans.
Nu fixar han en god efterrätt i köket.
Ja han skämmer bort mig med massa godsaker, god mat, blommor mm ja han är underbar.
Sådana här lata familjedagar är underbara även för mig när sömn vart en bristvara under senaste natten.
 
 
14
mamma mindy

God kväll fina du..
Ja det är typiskt en tjej grej...Jag har lär mig efter mina misstag och står för de också...Men tråkigt när sånt sker,,
Så gott med lita gott nu vännen..vad blir det då ? Min dotter är förgo..just nu ringde hennes väckar klocka..hihih..fick spinga in och stänga av så ingen vaknade..de sover så gott mina små älsklingar..kram kram

Geddfish

Så gott att ha fin hjälp tillsammans. Tillsammans är vi starka. Kram ♥

åsa i åsele

Skönt feber å det onda gick över under dagen.
Kommer ihåg att även Elin fick dessa biverkningar.
Så de tillhör troligtvis det vanliga.
Men ändå... så tråkigt när barn får ont å mår dåligt.

Härligt med att Du blir bortskämd,
det är Du verkligen värd.

Kram

♥ Sojka ♥

sv:Men gud så underbart Yasmine! <3
Kram fina!

Susan

Riktig perfekt hemmalyx!
Det är ni värda <3
Hoppas Dennis piggar på sig snabbt.

Kraaam

Elena

Uschdå! ):

Annika Soulcityguide

Tråkigt med feber men det går ju över :)
Mysigt att du blir lite omhändertagen!
Kram

anna

Skönt att Dennis blev frisk snabbt. Härligt att ni kan vara hemma tillsammans och hjälpa varandra, skönt för dig att kunna vila lite också. Kram

countryliving

Vad snäll han är din sambo som tar hand om er så bra :) Hur träffade du honom?

Stor kram till dej och din fina familj!

Annika

Hoppas att det går över snabbt :(

ullie

hopppas att Dennis piggat på sej o allt är bra hos er. stor kram

Susanna i Norge - blivande tvåbarnsmamma

Härligt med en man vid sin sida som kan hjälpas åt och ta hand om familjen :)

Allt är bara bra här tack! :) Haft en vecka med sjukdom för sonen men nu är vi friska :)

Anna

http://fames.se/blondinas/tavling-vinn-presentkort-pa-stylingagenten-se/

Du kan vinna ett presentkort på 500kr :D Gå in på min blogg och läs hur du ska gå till väga :P Lycka till!

Skaunetösen

Hoppas allt är bra med er allihop.
Vill bara önska er Trevlig helg.
Hälsningar Skaune

Svar: allt är fint.hoppas det är bra med dig kram
Yasmine mamma till Dennis