Välkommen älskade prinsessa

Vattnet gick imorse utan värkar då skuttade jag ut i vardagsrummet nu är det dags älskling. Upp och hoppa. 
Vi ringde barnvakt och vid halv 9-9åkte vi mot förlossningen och då var jag väldans lugn. Vi låg med ctg en halvtimme kanske. Sen hände allt på runt 2 timmar varav 25minuter var krystvärkar. Fruktansvärt ont då allt gick så fort, lite för fort. Hon föddes 11.33 och vägde 3950 och var 52cm lång kanske lite längre då hon inte riktigt ville sträcka ut benen. Lyckliga föräldrar och imorn kommer storebror Dennis. Åh vad jag längtar. 


Jag Dennis och Angelina som nyfödda




27
Blondinas

Blev så glad när jag såg detta på Facebook å tack för ditt sms gumman ❤️

Annika

Åh så härligt! Supergrattis!
Tusen kramar från mig

Anonym

Åh många grattisar, till nya bebisen. 💕
Skönt att allt gick bra, nu får du vila lite... Stor kram 💕

Anonym


Den sista kommentaren är från mig, Comsi Comsa...

Geddfish

Åh, vad härligt! Stort GRATTIS! Så fin prinsessa, nu blir Dennis en stolt storebror!
Så fort det gick, då! Sådär gjorde mitt barn nr 2 flicka, hon skuttade fort ut ;)
Kram och må väl allihop! ♥

Skaunetösen

Stort.....JÄTTESTORT Grattis till er allihop.
Oerhört söt och fin Prinsessa.
Hälsningar Skaune.

åsa i åsele

Än en gång GRATTIS <3

linahh

grattisss<3

anna

Ett stort grattis, vad skönt att hon bestämde sig för att komma ut äntligen. men visst är det tufft när det går så fort, vet hur det är. njut nu och vila. massor av kramar

coffeeandcupcake.blogg.se

Grattis!! :D

Carro

Jättestort grattis! Så otroligt fin hon är och vad underbart det lyser i pappans ögon <3

All Lycka till Er fina Familj <3

Milla

Grattis till tösen!

Susan

Åhhh GRATTIS!
Helt UNDERBART!
<3 <3 <3 <3 till er fyra fantastiska!!

G I N A ~

Grattis! :)

ljuvligafyra.blogg.se

Grattis den söta prinsessan :)

LouiseiTurkiet

Men åh vad kul, grattis. Jag kom in på din blogg av en ren slump så detta var ju jättekul att läsa som första inlägg.
Vad ska den lilla heta?

Kram Louise

Jessica

Grattis, vilken lycka!

Svar: tack snälla
Yasmine mamma till Dennis

Ninni

Åh grattis igen :D underbart

Paula´s Blogg

Grattis, grattis!
Såå härligt att allt gick bra )
Kram

www.stolpasgard.blogspot.se

Ett stort grattis till prinsessan! Så fin och efterlängtad av er och storebror. Önskar er all lycka!!!
Kram Sussi på Stolpås

Svar: tack snälla ja vi är jätte lyckliga kraam
Yasmine mamma till Dennis

åsa i åsele

Har Ni kommit hem?
Vad tycker Dennis?
kram

OBS ny blogg http://naltanorrland.blogspot.se

countryliving

Grattis till flickan! Vad kul att ha en av varje!
Vilken spännande tid ni har framför er nu.
All lycka!

ullie

Stort grattis igen vänne hpne e så fin <3
skönt allt gått bra. hoppas lillan ätit ordentligt så ni fått komme hem nu kram

Emma

Stort grattis till lillasystern:)

patriciac.blogg.se

Ett stort grattis till er:) Fina lilla familjen:)

Comsi comsa


♥♥♥ Stort Grattis ♥♥♥